HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Reflex III.

2008.10.28. 01:55 c{o}ffee


„...És szerintem nagyon bátor is lett ez a bejegyzés, mert leleplezted benne az egyik „titkodat”, láttuk, hogyan működik (működött volna, másképp) a trükk. És csak az olyan bűvészek leplezik le néha legjobb trükkjeiket, akiknek számtalan csodáik vannak még. Szigorúan titkos zakózsebben. Legbelül.”
/pankalin 2008. október 28. 01:40:17/

/Frissítve október 28. 18.22/

"Mert szerintem hihetetlen amit csináltál. Azt írod, olyan közel kerültél a szöveghez, hogy nem is gondoltad, hogy nem lesz nyilvánvaló... De mennyire kell közel kerülni hozzá, hogyha minden apró körvonalat megalkotsz, minden szavadat megkomponálod, minden mondatnak helye van, jelentősége van, a kész írás pedig sok embert rabul ejt, elgondolkoztat, vagy legalábbis hatással van - de mindegyikre máhogyan. Írtál valamit, ami szerintem tényleg legszebb, amin le tudtam mérni, hogy milyen sokat változott az írásod, mennyit tisztult, szépült... írtál valamit, ami kerek egész, és mégis mennyi mindent rá lehetett húzni, mennyi minden illett rá! Szerintem az írásban ez az egyik legcsodálatosabb dolog, mikor annyira közel van a szöveg, hogy elengedheted a tárgyat. Elveszik minden kézzel fogható, és marad valami teljesen... tiszta."
/pez 2008. október 28. 18:06:43/

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr1006315539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsi 2008.10.28. 02:07:31

Kedves Pankalin: Kommented (reflektációd:P) utolsó sorai egészen meghatottak. És hát nehéz idők is járnak, reflex sorozat is van, puszit is kaptam kobakomra... hát így lettél "megúszós" bejegyzésem. (Persze, inkább hívnám máshogy. Te hogy hívnád?) észrevétel: a "csodájuk van még" elegánsabb megfogalmazás (hogy jellemzően kritikus szavaiddal éljek.. ;-))

Bazsi 2008.10.28. 18:15:00

Kedves pez: Azt hiszem, szép amikor így reflektálgatunk szövegekre... És visszautalva pankalinra, tényleg hihetetlen, hogy már bennem is mennyi mindent kiváltott egyetlen kész szöveg. Hogy lett belőle "innen onnan és amonnan is". Lett apuka, lettem én, és ideértetek ti is. Egészen jó.

pez 2008.10.28. 18:57:26

Kedves Bazsi, köszönöm, jól esik, hogy helyet kaptam :)

katavagyok 2008.10.30. 12:56:41

%lol% Szia!én is benéztem hozzád%lol%

Bazsi 2008.10.30. 17:29:38

kata: Helyes. ;)

pankalin 2008.12.26. 01:45:40

köszönöm.. naon jóleső érzés odakint (picit zavarban is vagyok, h én.. ott) (semmiképp sem megúszós :P)
süti beállítások módosítása