HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Boldog születésnapot! (I.)

2008.02.20. 01:39 c{o}ffee



-„Ugye tudod? Egy éve már. Mit szólsz? Milyen hamar elment! Én Egyetlen mézes-csuprocskám! Ma van a szülinapod! Szerettem volna, hogy ez gyönyörű nap legyen neked! Annyi mindent adnék! Én… olyan hálás vagyok. Már 12 hónapja, 365 napja! Mindent veled, semmit sem nélküled. Olyan jó! Ha nem lennél, homályosabb lett volna minden. De így! Ugye tudod? Így minden emlékezetessé vált. Az a rengeteg! Ugye tudod?
Annyi sok mindent megéltünk közösen! Néha talán picit eltévedtünk, de együtt, még eltévedni sem volt igazán rossz. Az is lehet, hogy máskor meg egyensúlyozni kellett nagyon, de valahogy összehoztuk ilyenkor is, hogy aztán elégedettek lehessünk. És volt, amikor nagyon szépek voltunk egymás mellett! Meg, amikor nagyon menők! Nem véletlen hát, akadnak is rajongóink! Egyszer utaztunk is, hű de messzire! Emlékszel ugye? És veled mindig mertem nagyot álmodni! És bátran kacsintani! Mindent megoszthattam veled! Ha nagyon szerelmes voltam! Ha nagyon szomorú! Még ha, nagyon álmos, elbóbiskolós, azt is. Mindent, te meghallgattál, és sokat vidítottál! Soha (szinte) nem (de ezt már megbeszéltük) lett volna (és akkor is csak egy picit próbáltam volna ki, nem hazudok) jobb más mackó helyében! Gyakran átöleltem volna az egész világot, de én most csak téged akarlak! Csak neked akarok… zavarban is vagyok picit. Nagyon. Na. De… de csak neked akarok boldog, igazán boldog születésnapot kívánni, és szeretném, hogy sokáig tartson örömöd!”

Valahogy így mondtam neki. Közben szólt a zene, és a hátam mögött peregtek a képek. Ő szörnyen aranyos volt. Úgy meghatódott! Picit én is.

(Ezért utána már nem volt olyan pocsék érzés átadni az ajándékokat. Tényleg, amikor nagyon készülsz valamire, és akkor már csak azért sem akar összejönni! Ez pont olyan volt. Emesének is több hete szóltam, hogy segítsen nekem, de közben ugye volt egy kiállítása, aztán otthon szétégett a videó-kártyája, így végső megoldásként, ma délutánra eljött hozzám. Hat órát – nem kevesebbet – ült a gépem előtt!

A csupor ikon frankó lett. A „kommentek” picit provokatívabbá vált, elvégre öregszünk. A zene is újra frissíthető, szóval arra is figyelünk ezután! Úgy tűnt, hogy a statisztika részből is sikerült kitakarni a felesleges „feltöltött kép”, és a „szavazás száma” sorokat, illetve alulra berakni egy „első oldalra ugrás” linket, de a negyedik órában véletlenül kiderült, hogy Firefox-ban és Explorer-ben teljesen máshogy néz ki. Utóbbival nem nagyon lehet mit kezdeni, a link valahol felül volt, és a kitakarás sem azt takarta, amit kutya kötelessége lett volna. Meg úgy egyébként is, még a bejegyzések szövege is máshogy látszik! Az olvasóim 30%-a Explorert használ, törültök a két óra melót. Ezután, annak meg már nyílván neki sem álltunk, hogy jobb oldalra valami képet ügyeskedjünk.

Az-az „első oldalra ugrás”, az eredetileg visszafele lapozás akart lenni, de azt a blogol.hu eleve lehetetlenné teszi. Azért láttam volna mégis értelmét egy olyannak, hogy az „első oldalra”, mert volt nekem még egy nagy projectem. Egy hónapja csinálnám, de tudjuk - ez a hónap leöntött csoki mázzal, telefújt tejszínhabbal, és azóta is élvezetesen, elegáns vehemenciával rágcsál.

Az lett volna, hogy a legelejéről kijavítgatok mindent. Kicsinosítok a szülinapra. Sok szép új kép, és sok szebbé formált szöveg. Főleg azért, hogy ti is tudjátok hogyan ünnepelni, ha akarjátok. Újra, vagy először olvasva, ami régen volt. Hogy örült volna egy-két új megjegyzésnek az első bejegyzések között!

Azért nem adom ám fel! Ez a javítgatás, ez egyébként is érdekes dolog! Rengeteg minden nem tetszik, ami reméljük azt mutatja, hogy van fejlődés, alakul valami. Ami azt illeti, remélem egy év múlva ezt is javítani fogom! Utólag kifogásolható érzelmeken vagy gondolatokon nem akarok változtatni, csak a nagyon elfuserált mondatokat korrigálni, a nagyon nem oda illő részektől lecsupaszítani.

Majd szólok, ha kész. Hátha!)


Remélem, sok barátunk megünnepel, én Egyetlen mézes-csuprocskám!

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr246315598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöldszemű 2008.02.20. 02:53:31

Nagyon Boldogot!:):)

zs 2008.02.20. 07:39:51

ez a nap más mint a többi...

emesemse 2008.02.20. 09:05:59

Boldog szülinapot! te böngészőben megjelenő kis ikon:D

:) 2008.02.20. 21:50:37

Ez irtóóóó aranyos! Az én szülnapomra is egy ilyet kérek legalább...:)

pez 2008.02.20. 22:55:10

"Erre aztán Bagoly írni kezdett. Ezt írta: MG SK LYN BLDG SZLTSNPT KVNK. Mackó álmélkodva és tisztelettel nézte. – Csak egy rövid és tömör gratulációt írtam – vetette oda Bagoly könnyedén. " Még nagyon sok ilyet! :) (mert én szeretem a mézescsuprot... mi szeretjük a mézescsuprot!)

sweatpea 2008.02.21. 10:59:30

Ittam az egészségedre.:)

névtelen 2008.02.21. 16:54:24

Csak így tovább Bazsi! Horatius 9 éven átjavítgatta a verseit,hogy kész legyen...azt mondja annyi idő kell neki, hogy beérjenek. Ilyen felfogásban még legalább 9 termékeny évet neked!:)

Szomor 2008.02.21. 18:51:57

Kicsit megkésve én is Boldog szülinapot kívánok és köszönöm a hozzám intézett szavaid! További szép sikereket!

Lyliane 2008.02.21. 23:51:57

Boldog boldogot, Mézecsupor, Bazsi, Neked meg gratula, szorítok:)

Dodiii 2008.02.22. 14:41:40

Nagyon Boldog Szülinapot Mézescsupor! :) Bazsi, ez nagyon aranyos lett ... :) Még nagyon sok jó bejegyzést, és sok-sok javítgatni valót kívánok :) ;)

Szántai 2008.02.22. 22:23:02

most álljak be a sorba?:)

Szántai 2008.02.22. 22:24:14

jó oké:) Isten éltesse sokáig Őt!:)

Mézescsupor 2008.02.23. 00:56:48

Jujj, de szeretlek titeket! :-) Zöldszemű: Köszönöm! Jól esett, h ilyen korán köszöntöttél! zs: Jahj... hát naon szép kis nap volt. emesemse: Igen-igen, ott is látszom! Elég menő, nem? edina: ;-) :): Remélem te is megkapod. Mikor van a szülinapod? Én szurkolok neked. pez: Ez a Bagoly nekem sosem volt egy szimpatikus bagoly. Nem tudom ti hogy vagytok vele... sweatpea: Az nagyon helyes, nagyon helyes! (jó ha néha felbukkansz) névtelen: Hát szépülgetünk, növekedünk. Szomor: Igen, remélem vidám szülinapja volt az öreg tesónak. Lyliane: Köszönöm, boldog ez! :) Dodiii: Köszönöm Dodiii! Sztem is aranyosan köszöntött! :) Szántai: Neked van ilyen sorba állási fóbiád, nem?:) Ha mondanál valamit, de azt már más is, az már nem a te mondandód? Vagy véleményed? Vagy hozzászólásod? Jah Isten... őrizze a darazsakat, csináljanak sok mézet, h mindig legyen utánpótlás! Addig nem lehet velünk baj! :) Köszönöm.

Szántai 2008.02.23. 09:50:29

akkor már inkább hajrá méhek! azok sokkal aranyosabbak (remélem ezt még előttem nem mondta senki;-)

ŐŐhm ki is? 2008.02.23. 11:33:15

Izé........... öhm..........huhh. Gondoltam most már én is írok, nem csak olvasgatom szótlanul a blogod.( istenem csak jól csinálom ez az első kommentem, remélem nem veszi észre ez a sok rutinos véleményező:)) Szóval mit is?....ja!!! Boldog szülinapot akartam kívánni csupinak és gratulálni neked Balázs. Nem csak azért mert jó a blogod, hanem mert egy éve csinálsz valamit kitartóan, éééés működik JEEEEEEEE. Ügyes vagy szuper a csuprod:))) Na ki voltam?? Segítség: (én adtam először kártyát a kezedbe. ) Csssss titok U.I: Csak így tovább. :)

Bazsi 2008.02.23. 12:26:27

Tudom ám, h ki vagy!: És nagyon megörültem Neked! :) :) :)

Pelczéder Katalin 2008.02.24. 22:36:24

Boldog szülinapot. Csak így tovább.

Bazsi 2008.02.25. 02:38:25

:D:D:D Azért köszi, h leplezted magad az emailnél, te Pelczéder (Zom) Katalin! :)

Lyliane 2008.02.28. 19:07:38

Bocs, Bazsi, ez most nem Neked szól....:D Zom, vagyis Kati/Kata(ahogy tetszik)! Nahát.... Te lány vagy....:O amindenit.... sosem gondoltam volna:)

pankalin 2008.10.19. 12:35:15

Ez olyan naon-naon-naon-naon (méz)édes bejegyzés lett, phúúúúúúúúú meghát az a sok-sok kép (az eltévedős, a menők vagyunk, meg a szomorkodós kedvenc). Csupor legjobb blog a világon! Még elképzelhetetlenül sokat :) (picit én is..)

charriol bracelets 2010.02.27. 17:39:47

visit my site and get information on charriol bracelets

splendiddresses 2010.08.01. 14:37:40

splendiddresses splendiddresses
süti beállítások módosítása