HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

cicás

2007.03.29. 16:00 c{o}ffee


(Közlemény 1: nyílván hazudtam az első bejegyzésemben, azonnal sejthettétek, hogy a macskám és szokásai nem maradhatnak ki.)

(Közlemény 2: Nincs időm megírni, amit szeretnék. Eléggé drámaian alakult a hetem. Akik ismernek, hát nem lepődnek meg ezen... Mégis szeretnék valami néznivalót feltenni. Mondjuk..., a macskámról van szó, hívhatjuk akár látványosságnak is (nagyra becsültnek)! Így hát, ez inkább képes jellegű, aranyos, már egészen divatblog-szerű lesz. Nézzétek el.)

(Közlemény 3: Holnap Hiperkarma koncert Veszprémben. Nívós helyen, az expressoban. Aki mondjuk tud, az jöjjön el.)



Tehát a szokásai. Maradhatnék az aranyos jelzőnél, mert először ezek aranyos dolgok, aztán idővel, inkább bosszantóak.

Például, elég gyakran desszertezik a joghurt fóliájáról. Mert gondolja, az nekem már úgysem kell.

Vagy imád zacskókkal zörögni. Végül belemászni.

És lelkiismeret-furdalás nélkül lehetetleníti meg a számítógéppel való munkámat, inkább odafekszik a monitor elé. Persze aranyosan teszi, hogy ne legyen szívem lehajítani elküldeni onnan.

Aztán kedvelt elfoglaltsága kisajátítani a székemet.

Az ágyamat is.

Persze azért édes, és szeretni való, kár is tagadni.

(az idetévedő lányok is szeretik)
(már csak ezért is, bírom)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr756315689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsolt 2007.03.29. 17:42:24

Ez a macska Garfield! Garfield jó fej. tehát ez a macska jó fej. :-) Még egy, mert nem bírom ki, hogy ne: olyan szó, hogy "szerű" nincs a magyar nyelvben. Amit szerettél volna, így néz ki: divatblog-szerű. Kúrtalak :-)

zsuzska 2007.03.29. 18:22:42

ez a cica tényleg aranyos:) a székedet is ő karmolta ki ott felül, vagy ahhoz már túl lusta lenne?:P más: amúyg meg szerettem volna menni hiperkarmára, de teljesen beteg lettem:( és szombati fellépésünk is eléggé nehéz lesz számomra. nos, ha már itt tartunk gyere el szombaton 8ra millenáris parkba és hozz sok embert magaddal és nézzetek meg minket:):) a hk-ra meg jó kedvet:)

zom 2007.03.29. 23:03:21

Frottír pont ilyen. Majdnem. Ilyen-szerű.

Bazsi 2007.03.30. 20:26:52

Z 1: Köszi. Kúrás, ja. Z 2: Kár, h nem jössz, én épp oda rohanok. Jó kedv neked is. Fellépésre elmenésről majd beszélünk. Z 3: Frottír is jó arc lehet. Jó arc-szerű (és ne lovagoljunk ezen tovább;) ) B

zsuzska 2007.03.31. 07:57:59

mennyi "z" betű:D

emese 2007.03.31. 21:18:28

az expresszót csak így irtam volna --->AZ Expresszó :D:D:D

Döm deux döm 2008.07.07. 00:02:54

Ugyanolyan billenytyzeted van, mint nekünk. A másik meg, hogy ne csodálkozz, ha ilyen bosszúálló, hisz a gitárodat az egyik testvérén tartod.:P

Bazsi 2008.07.07. 00:14:21

döm: Örülök, h visszaolvastál. :) (másrészről az egy yeti-sokkal hatalmasabb és ijesztőbb nála;))

pankalin 2008.07.27. 01:43:30

Te tudod, hogy én nem nagyon (kifejezetten nem, sőt..) szeretem a macskákat, de Marcipán még engem is képes volt rávenni arra, hogy megsimogassam :P És még mindig úgy gondolom, hogy rövid szőrrel édesebb :) Azért ilyen kevés a szöveg, mert úgy érezted, hogy a (klafa!) képek magukért beszélnek?! :P

Bazsi 2008.09.01. 02:18:57

pankalin: Azt hiszem, siettem. (Hihetetlen, hogy még a vesszőket is szisztematikusan rossz helyre raktam..)

törökági 2011.01.05. 09:09:27

Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :)
süti beállítások módosítása