HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

T

2007.05.13. 02:00 c{o}ffee

(T+9 nap:
Blogot írok, össze kéne foglalnom az elmúlt hetet. Szeretném befejezni még a koncert előtt. Úgysem fog menni, mert még el kell mennem könyvtárba és egyetemre is. Na nem baj, úgy is vissza kell térni a régi nehézkes kerékvágásba. Már pedig, ha régi kerekek, akkor a fogfájás témát sem ereszthetem el ilyen könnyedén. El akartam, megírtam fejben, aztán kukába gyűrtem a kihúzott fogammal együtt. Nem érdekel ez már titeket! Én is unom. Hiába! Felemeltem a szemétkosár tetejét, félredobtam a banánhéjat, kihajtogattam, gondosan kisimítottam a piszkos lapot. Szépítgetnem kéne még rajta. Mindegy, meglátjuk mi lesz. Mégis csak felkerült a legrosszabb élmények közé. Dobogós is lehetne. Simán.)

T-3 óra:
Lélektan órán – a kedvenc órámon – jegyzetelek. Fáj a szám a tegnapi gyökérkezeléstől.

T-1 óra:
Szüleim hazaérnek. Ötre megyünk fogászatra. Jó, addig pihenek 1 órát, keveset aludtam az éjszaka.

T-25 perc:
„Ennek a fognak nincs helye szájban. Legegyszerűbb, ha megpróbáljuk kihúzni egy vékony fogóval. Reméljük sikerül, ha mégsem, akkor holnap el kell menni szájsebészetre.”
Amúgy jó fej srác.

T-20 perc:
A belemélyedő tű ismerős érzése. Jobban fáj, mint emlékeztem. Biztos a helye miatt.

T-15 perc:
Kint állok az épület teraszán. Egyre jobban zsibbad a szám. Aggódom, picit félek is. Csak legyek túl rajta! Aztán rendben leszünk!
Zárójel helyett, rövid kitérő:
Volt itt már szó arról, hogy aki blogot ír, azért teszi, hogy könnyebb legyen neki. Megnyíljon. Nem csak a barátainak, mindenkinek. Keblére ölelje a világot, fülébe súgja, hogy mi helyzet.

És még véletlenül sem azért, hogy folyton aggódjon, hogy jó-e az, amit csinál, hogy kíváncsiak-e erre, hogy régen írt. Jövő héten meg öt zh négy nap alatt, aztán vizsgaidőszak, pedig a blogot, azt mindenképpen, szeretném, gyakran, ügyesen is.

Tehát nekem ez nem annyira megy. Viszont aznap rájöttem, hogy miben segít mégis, nyújt támaszt, veszi le a súlyt a vállamról, lesz mentsvárammá. Alapvetően nyitottabb szemmel teszek bármit. Máshogy olvasom a híreket, megyek el egy előadásra, utazom külföldre, nézek meg egy filmet, fordulok a buszon mellettem ülő idős házaspár fele (Nem vicc, ebből is lehet, majd meglátjátok!). Ritkán az is előfordul, hogy egy-egy szituációban, már akkor, már ott, írom magamban, keresem a tetőpontot, a befejezést. Ahogy akkor is, egész nap.

T-5 perc:
Kap egy fél vigyort a doki, aki bátorítólag mond valamit, és anyukám is a váróteremben, aki mutatja az agykontrolos három ujj technikát.

Megakad rajta a tekintetem. Mosolygunk egymásra. Tetszik nekem. Összesúgok két haverommal, szívemre teszem a kezem, viccelődöm hogy szerelmes lettem.

T
-4 perc:

Beülök a székbe. Basszus, legközelebb csak akkor dobogjon így a szívem, ha randit kérek életem nőjétől, mert amúgy meg sose szoktam.

„Menj oda!” Bíztatnak a többiek. Nem veszítesz semmit!

T-3 perc:

Sikerült megtalálni a vékony fogót. Keresi a fogást a fogamon. Fogó, fogást, fogamon.

Nevetgélünk a kávézóban. Érzem jól alakul, megcsípem. Kezeink összeérnek. Kéz, kézért, kezemben.

T-2 perc:
Jobbra-balra-felfele. Sokáig. Nem megy. Inkább mögém áll.
– De jó lenne, ha meg tudnám fogni, de jó is lenne! – sóhajtja.
Én közben végig hülyeségekre gondolok. Üvöltök magamban: Gyerünk baby, gyerünk! Kérlek, engedj!


Nekiszorítom a falnak. Leráncigáljuk, földre dobjuk egymás ruháit. Aztán magammal húzom az ágyra. Hempergünk, jobbra-balra.


T-1 perc:

- Van egy bumszli a végén. – mondja, miközben tovább cibálja, még erősebben.


Finoman mozgunk egymáson, egymással, egymásért. Aztán egyre szenvedélyesebben kapaszkodunk, harapunk a másik ajkába, rángatjuk egymás csípőét.


T:
Hirtelen sikerül, megüti a szájpadlásomat, ahogy megszűnik az ellenállás.
„Picit összevéreztem az orrod.”
Ezen nevetünk csak, mindketten megkönnyebbültünk.


Halkan felnyögünk, fáradtan válunk mozdulatlanná. Hálásan öleljük át egymást.


T +2 perc:

Mennyivel tartozom?

7000 forint lesz a szoba. „7000? Legközelebb kurvázom, kevesebb a macera.”

T+30 perc:
Az volt a jó, hogy az egyik felső fogam, idegvégződésében együtt volt a begyulladt, majd végül kihúzott társával. Ez ilyen biológiai, de tényleg. Amikor fájt az alsó, fájt a felső is. És amikor kihúzták egyiket, a másik is úgy érezte, hogy neki is mennie kellene. Olyan érzés volt, mintha szét akarna robbanni dühében, mert egyedül maradt.

Még kikísértem a taxihoz, ami elviszi a reptérre. Hazamegy. Az udvarlás, a várakozás minden pillanatában azt éreztem, hogy csak a vége a fontos. Sikerült, de a szívem még sem elégedett, elkezdte hiányolni, biztos ilyen érzelmi dolog. De tényleg. Inkább kurva mi? Rossz vicc volt.

T+ 33 perc:
Két Algopirin, egy Cataflam.

Bemeegyek egy kocsmába. Kikérek két vodkát és egy absinthe-ot, hátha jobb lesz.

T+35 perc:
Sosem fájt ennyire semmi fizikailag. Szörnyű. Vergődöm az ágyamban, bőgök, ütöm a falat. Nem bírom, kirohanok a konyhába, kiveszek egy harmincas csomag jégkockát, odaszorítom az arcomhoz.

Nem lett jobb. Egyre rosszabbul érzem magam. Nem tudok mit kezdeni a hiányával. Lehet, hogy soha többet nem látom.

T +1 óra:
Elmúlt a zsibbadás. Most legalább már alul is ugyanolyan rossz. Anyukámék elvisznek autózni, hogy teljen valamivel az idő.

Elhívtak a haverok bulizni. Vigasztalnak, de hiába. Csak rá gondolok, az együtt töltött időre. Beszélni is alig tudok.

T+5 óra:

Bebújok az ágyba. Szeretnék elaludni. Bízom benne, hogy reggelre elmúlik.

Hazavisznek a többiek. Ruhástól rádőlök a takaróra. El akarom felejteni az egészet!

T+13 óra:

Reggel fél nyolc. Egész éjszaka forgolódtam, egy-két óránál nem aludtam többet.

Felébredtem. Úgy érzem magam, mint egy élőhalott. Mi lesz így velem?

T+2 nap és 5 óra:

Már a repülőn vagyunk. Biztos nagyon jó lesz. Főleg, ha a fájdalom is elmúlik. Legalább a végére.

Talán látom a kiutat. Már tudok örülni dolgoknak.

T+3 nap:

Elegem van! Kirándulunk, de még mindig kínlódom a fogammal. Elkezdek aggódni, hogy valami nem sikerült jól.
Azért fotózok. Templomot .

Visszaestem. Sosem fogom elfelejteni!

T+ majdnem 7 nap:
Vége van. Megnéztünk mindent , bevásároltunk, és igen, elmúlt. Ma először nem vettem be gyógyszereket.

Ma már nem iszom! Megoldom ezt magamtól is! Menni fog.

T + 7 nap:

Elköszönök a légi kísérőktől: "Good afternoon!"
Szomorúan kinézek a repülő ajtaján, aztán le a lépcsőn. Ennyi volt. Eszembe jut egy sor: „Mindenütt jó, de messze a legjobb!

"Good afternoon!"
Előre köszönök a stewardes-nek. Leülök az ablak mellé. Utána megyek. Itthagyok mindent.
Erről eszembejut egy sor. Egy kedvenc.

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr856315675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rékus 2007.05.13. 12:17:25

" Never in your wildest dreams...did you ever get this feeling? "

Lyliane 2007.05.13. 20:30:07

Lehet, h átok ül Rajtad... :o Szerintem inkább az itthoni szépségeket csodáld...

Bazsi 2007.05.13. 21:06:21

Fogilag biztos. Máshogy is. De ez a csajos dráma most kivételesen, egészen fiktív.

zs 2007.05.14. 09:19:13

pedig teljesen hihetőnek tűnt...

Bazsi 2007.05.14. 10:11:05

Ennek örülök:)

emese 2007.05.15. 11:54:51

a doki is azt mondja a fogfájás szarabb mint a lábtörés vagy akármilyen más fájdalom :/ pusszantás rá...

(T+1 év 2008.05.13. 01:52:52

Nagyon szeretem T-t, de ezt már tudod. Az elsők között van, csak nem gondoltam még ki, hogy hol pontosan, pedig jó lenne. Majd újraolvasok, válogatok, hozzáteszek, elveszek, sorbarendezek ((apró párhuzam a Rövid önismeretivel))... sok időt töltök megint az olvasásoddal. Szeretnék sok időt tölteni vele! Aztán ami fontos, azt leírom magamnak. Szeretem leírni, véleményezni ((ezt is tudod... mindent tudsz)). Biztos, hogy sok ilyen dologra fogok bukkanni az írásaid között, ezért is van hozzá nagy kedvem. Jó nagyon, hogy van a Mézescsupor. Befészkelte magát a napokba, helye lett, és fontos, nagyon fontos nekem. Mindig várom a következőt, sokszor türelmetlenül, és mindig lelkesen. Köszönöm! Sok reggelt tettél már szebbé ((sőt, széppé)) azzal, hogy írtál. Hatalmas dolog. Köszönöm.)

pankalin 2008.08.06. 22:50:11

Teljesen Tuti leTT! Puritán! A szó legnemesebb értelmében. Le lett meztelenítve. Csak az maradt, ami igazán kell. Kell ahhoz, hogy ne köthessek bele :P Az egyre sűrűsödő idővel egyre feszültebbé válik a cselekmény. Több, mint jó, a fog elvesztésének pillanatának origová tétele. Tudatos vagy sem, de mindenképp zseniális (fog :))húzás az agykontrolos résznél behozni a párhuzamos történetet. Amitől elkezd pengeélen táncolni a szöveg, de nem csúszik ám meg, mégcsak meg sem billen azon a kötélen. (Ügyes! Nagyon ügyes!) ((Ne gondolkodj sokat azon, mit küldj be a jövőévi Tollforgatók páyázatra)). A kép itt is remek választás. Szinte, mint egy festmény. Arról mennyire parányinak tudjuk néha érezni magunkat, mennyire fáj néha a világ. Na jó, valljuk be. Nemcsak a "csajos dráma" a fiktív ebben. Kukában, banánhéj alól, gyűrött kispapír kerül elő?! De biztos, hogy nem Bazsinál :P /Vagy az még azon paleolikumi időkben történhetett, mikor a teendők listája is félfamentes A4-esen végezte :P/ megjegyzés: szerintem jó, hogy nem engeded el a dolgokat, történeteket (pl. fogfájás), mert így kicsit személyesebbé válik, olyan ismerősként tér már be ide az ember, lesznek közös (általad megírt, általunk olvasott) élmények észrevétel: el akartam egybe írandó ((megy ez nekem igekötők óta)) és a mi helyzetnél kimaradt az "a"

pez 2008.09.06. 00:12:47

Ezért, és a többi száznegyvenkilencért akkor is érdemes volt, ha valaha úgy döntesz, hogy abbahagyod végleg. Sajnálom, ha te már nem látod olyan tisztán azt az ösvényt, ahol elkezdődött, és amit tapostál kitartóan, odaadóan (tudod, ott a rengetegben). Pedig még mindig igaz, hogy volt miért, és lenne miért, hiszen annyi szép történt a Csuporral! Volt első szülinap, aztán Hiánygyakorlat, és az a több mint ezres dolog is… Mi lesz veled, Csuprocskám? (Nagyon zárójelben már el is szomorítottál.)

ef 2011.08.04. 00:15:37

Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, nézd, egy angyal ott tollak nélkül is elszáll mert túl közel hajoltál, ott száll, nézd, ott száll, mért nem szól hozzám? ha befejezted engedd magad
süti beállítások módosítása