HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Helyzetjelent

2009.01.19. 06:13 c{o}ffee


(katt)

Újabb három vizsga elhantolva. Hétvégén buliztam, mert valahogy bírnia kell az embernek. Voltak szerencsés pillanatok. Nagyjából ennyi.

Ilyen érdekes életet élek. (Bocsássátok meg.)

Most kezdődik előröl. Ezen a héten újabb három - péklapáttal zúzom őket. Már ha vidáman gondolkodunk. Máshogy nem akarunk, csak az orrunk elé, kezünkben bazi nagy kenyérsütő vassal... Csak haladjunk lépésről lépésre, fokról fokra, hétről hétre. Így megy. Másra nem is nagyon vagyok képes, nagyjából ennyi futja tőlem.

És írni? Legutóbb morogtam, hogy túlzottan nem akartam beszélni erről a vizsgaidőszakról. Arról sem, hogy időben ez hogy néz ki. Elindult az újság is, amúgy teljesen frankó! És cikket vajon? És a blog? Az is ment szépen, felfelé, nőtt az olvasottság, összeverődött, egymásra talált egy csinos kommentelő tábor, minden rendben. És most? Most eltelt egy hét, és épp megírom az egyik leggyengébb bejegyzésemet. Nem akartam ezt. Túlzottan nem.

(És én?)

Azért a háborgást elkezdtem az oktasi rendszerrel szemben, küldtem egy hosszú levelet az érdekelt levlistára még hét elején - volt hatása, volt vita, pár órával ezelőtt volt leköszönés is. Majd mesélek róla, vagy az egyik kollega presszón, vagy mindketten. Lényeg, hogy megtaláljuk a megfelelő időt.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr966315520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankalin 2009.01.19. 12:21:33

olvasta (örült is neki, főleg h így reggel.. (reggel?! na persze! nem olyan csudiklassz dolog ám ilyenkor kelni.. de ugye ha az ember 5ig Kosztolányit és Babitsot „lapátolja” akkor ez van!) (olyan későn-korán lefeküdni, mint mikor bejegyzés íródott, hát.. Bazsi! nem jó ez így, naon nem! szuperfáradt leszel, a teljesítmény is kevesebb így, tudom-tudom ilyen ez, de azért vigyázz picit magadra is (nem ám csak apró halvány zárójelesen) írna normális kommentet (meg szánna rendesen időt, de a cipő hasonló, és szoros is.. ez a tépőzár nem enged ;)) dicsérne képeket (és bizonyítaná, h itt bizony még „megúszósnak” tűnő is magas, igényes mércére kapaszkodik, szövegben is lettek jól elkapott részek, pl péklapátos, vizsgahantolós) jelezné, h második képnek külön örül, és inspirálja (inspirálná.. ha lenne ideje:S) buzdítana mindenkit egy „csinos” kis kommentbox megtöltésére (m azért is jó ám néha benézni ide, h lássam ki-mit (vizsgák vagy egyéb teendők mellett egy laza szemnyugtatóban tessék írni :)) és elnézést is kérne, h megint megszaladt és supersize méretű kommentet írt…

zs 2009.01.19. 13:30:58

az utolsó bekezdésben kihagytad az oktatási szóból az egyik szótagot.de ez mellékes. tényleg nem tűnik rossznak ez az újságos dolog, sőt..:) vizsgahantolásról tudnék mesélni én is..:D

pez 2009.01.19. 18:49:21

Kitartás, már igazán nincs hátra sok! :) Még jó, nagyon várom, hogy belevesd magad az írásba...

Bazsi 2009.01.19. 19:10:06

pankalin: Aranyos a kommented.. :) zs: Tényleg kihagytam.. :L pez: Rohadtul sok van hátra.. :(

picur 67 2009.01.21. 07:55:22

Hajrá-hajrá, szorítok, hogy minden vizsga sikerüljön.
süti beállítások módosítása