HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Egyetlen

2009.02.20. 20:00 c{o}ffee

Hát Csuprocskám! Látod ugye? Két esztendő. Mit lehet ilyenkor mondani? Nem is tudok ennek a mélyére pillantani, csak ott a felszínen: két esztendő.

Két esztendőm te vagy. Két esztendőd én vagyok.

Illene most elgyengülten szavakkal birkózni bágyadtan? Nem hiszem. Két esztendőt két évig fogalmaztam, mit mondhatnék most? Ez eleve elképesztő, ehhez most nem tudnék felérni, és ez most az egyetlen, amihez képet se tudnék választani, még nem találtam meg, még ennyi idő alatt sem. Nem tudnék hozzá adni vagy elvenni belőle.

Két esztendőm te vagy. Két esztendőd én vagyok.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr116315510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankalin 2009.02.20. 20:06:58

Drága Mézescsupor! Az elmúlt 2 évben rengetegen fordultak meg itt nálad, vannak, akik csupán néhány alkalommal néztek be hozzád, de sokan állandó olvasóiddá is váltak. Lábnyomaik arról árulkodnak, nagyon jó itt lenni, Veled. Ezekből szedtem neked egy kis csokrot, így kívánva Nagyon Boldog Szülinapot, remélve, h lesz még sok-sok-sok-sok! Dorka: Imádlak olvasni:) edina: a blogod nagyon jó,igazán tetszik!!! Csak így tovább..:) ildi: Számomra ott kezdődik a művészet, ahol a mű erős érzelmeket tud bennem kelteni, vagy olyan emlékeket tud előhozni, amik valamiért fontosak nekem. Tehát szerintem te művészetet csinálsz,mert olyan emléket csalogatott elő belőlem, amitől elérzékenyültem. Lyliane: hihetetlen ügyes vagy amerika24: Fú,de nagyon tetszik itt minden...alig van most időm , majd visszajövök, s végig kell hogy olvassalak...:) zom: Szerintem épp elég sok embernek tetszik, amit firkálgatsz. Nekem is. Úgyhogy most dőlj hátra, és mosolyogj. Zsolt: Ügyes vagy! :-) zs: ne hagyd abba! az sem baj, ha keveset írsz. csak ne hagyd magára a blogod;) emese: kivételesen szar ez a bejegyzés /a Fura/...mert mert mert .....mert tök hülye vagy hogy ilyen rövidre irtad...anyira olvastam volna még chango: …jó író vagy. szeretem olvasni amit írsz… dodi: Nagyon jó a blogja Bazsinak:) cassi: elvezet olvasni.csak igy tovabb! Dóri: továbbra is nagyon tetszik a blogod:P gabi: szerintem te úgy tudsz blogot írni, hogy akármiről is szóljon, az ember valamiféle jó érzéssel olvassa, mégha negatív is a téma. nem csak odaültetsz a képernyő elé, hanem kicsit ott is vagyok, ahol te voltál. Ettiket: iszonyú jó stílusod van vargánya: Lesz ebből valami, csak így tovább! Tehetséges vagy! vadmacs: Egyre jobban bírlak mv: Gratulálok az írásaidhoz!/Vettem a fáradságot, és elejétől elolvastalak/ Sajnos igen ritka az ilyen mélyérzésű fiatal. Remélem könyved is lesz egyszer!!! kati: nekem ez a kedvencem /a Bohóc/, egy önarckép egy portré egy festmény nekem rólad Kriszta: ha olvasok tőled valamit mindig világmegváltós hangulatom lesz...:) picur67: Nagyon tetszik a blogod, én most járok itt először, de azt hiszem sűrű vendég leszek szpd: beraktalak a blogtesók közé v: A blogod nagyon jó, tetszenek az írásaid. Így tovább pisti: minden tiszteletem Enkeli: Élvezet olvasni. pez: (…én szeretem a mézescsuprot... mi szeretjük a mézescsuprot!) Elzsé: h őszinte, ez egy szép dolog tőled. Ezért olvasom ezt a lapot Indira: hát hajrá hajrá ;) (névtelen): mindig olvasunk, ez már csak így természetes... tolouse: Nagyon szépen írsz drága Balázs, őszintén jólesett olvasni! Rüya: Nagyon jó stílusod van Trotter: Szép! Bravó! A közönség állva tapsol, és követeli a ráadást. Józsi the Old Frend: azok egyike vagy akik a legnagyobb viharban is kifeszítik a vitorlát... ŐŐhm ki is?: Ügyes vagy szuper a csuprod:))) valakimessziről: jó olvasni "téged", mert kedvesek, elgondolkodtatóak az írásaid szántai: hmm... (és ez most egy tetszésnyilvánító hmm volt)

kata... 2009.02.20. 20:25:51

Gratulálok a két esztendőhöz:D

Söge 2009.02.20. 20:55:43

Boldog blogszületésnapot! :) Remélem még legalább ennyi ideig olvashatjuk a bejegyzéseidet

panni 2009.02.20. 21:01:43

Már két év?! Mintha csak most mondtad volna, hogy elkezdted a blogot.... Felnőttetek egymáshoz...és csak két év... Boldog Szülinapot Csupor!

Picur67 2009.02.21. 09:33:29

Boldog blog szülinapot!!!! Remélem még nagyon sokáig olvashatom.

Őzike 2009.02.22. 16:09:12

Boldog Szülinapot így utólag is!!!:)

... 2009.02.22. 19:20:56

Szeretem az életjeleket olvasni Rólad,szeretem olvasni amik+fognak!("lopni" a képeid^^amiket igancsak jó érzékkel pakolsz ide)Néha már az Illatot is érzem,ha nagyon koncentrálok!Sok Boldog Születésnapot Csupor!:)

..edina.. 2009.02.23. 18:37:11

Boldog szülinapot!!!! :)
süti beállítások módosítása