HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Mondja.. II.

2009.01.11. 20:18 c{o}ffee

Itt ezt a képet berakjuk, meghívjuk a régi szimbolikát. Elkezdheted.

Szóval, megint itt vagyok. Fél évvel később, megint nekem kell tennem valamit, mert különben már nem fog itt történni semmi se. Nem ír. Írnia kellene. Látom én, hogy jól esne neki, ha be felé fordulna inkább, ha megfogná az ott bentit. Csak neki ehhez sok idő kell, elmélyedni idő. Főleg, hogy most megint mindenhez olyan negatívan közelít…

Azért a kép az egészen pozitív.

Nem ír. Mindig azt mondja, hogy vannak sürgetőbb dolgok is. Pedig látnia kellene, hogy magunk elé körülményektől függetlenül sem helyezhetünk semmit, saját magunknál nincs sürgetőbb.

De…

Ez olyan dolog, amihez nem fűzhető semmilyen „de” sem.

Hát aranyos vagy, de ezt mégis…

Csitt! Örülj neki, hogy valaki megint ideült helyetted! Mit gondolsz, majd mindig Pankalin meg én fogom írni a bejegyzéseidet?

Pankalin legalább tiszteli, hogy az én házamban vagyunk. Sosem fojtaná belém a…

Hát majd akkor rám nem bízod többet! Nem is értem minek mormogsz még mindig itt mögöttem.



Megint vizsgaidőszak van. Mert mintha nem lenne minden félévben egy?

Ezért nem is akartam beszélni róla. Túlzottan nem.

Valahol megértem őt. Minden héten három vizsga az újév első hónapjában, az nem jó. De most is hülyén csinálta. Ahelyett, hogy a szünetben tanult volna, az első héten nem aludt napokat…

Meggyőződésem, hogy a fa alatt nem tanulással kell tölteni az időt.

…aztán bulival zárta a pénteket. Szombaton meg reggel hattól este hétig aludt.

Valahogy bírnia kell az embernek.

Most még ez megy három hétig, aztán lélekfutva-szakajtva megírja a szakdolgozatát.

Ez még semmi. Na, és akkor hogyan forduljak befelé szerinted?

Persze, sokkal inkább hibáztatja az oktatási rendszert, mint saját magát.

Sokkal inkább okolandó is! De erről sem akartam beszélni. Túlzottan nem. De most már esküszöm lehet nekiállok! Ha hosszú is, nem is olyan izgalmas, valakinek be kell mutatnia ennek a működésképtelen, villára sem csavarható, bologna akárminek!

Mindig ez a bemutatás. Van gond a hozzáállással.

A mivel?

Na jó, meguntam ezt. Nem vitázom. Tőlem írhatsz arról, de akkor legalább írjál.

Azért az újságról még beszélhetnél.

Hát cseszd meg! Valamit azért tényleg elintézhetnél magad is!

Ne legyél már ilyen haragos. Legalább a címet, na.

Holnap indul, a veszprempresszo.hu, illetve a vpress.hu címen. Jó így?

Jó.

Na elég volt.

Még ezt a képet berakjuk, hogy azért mégis csak.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr26315521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Indira 2009.01.11. 20:37:08

át tudom érezni. az újsághoz meg gratulálok. az első képhez meg: milyen fiatalka már az a srác?

pez 2009.01.11. 22:24:58

Hagyd már szóhoz jutni :) (szeretem, ha így írtok :) megmosolygós) az első képhez meg: milyen édes kis pocok már :)

r 2009.01.12. 11:46:59

tetszik az írás. a vizsgaidőszak meg... leírhatatlan élmény. a képekről eszembe jutott egy Fehér Klára novella,de nem találom a neten, a könyv meg veszprémben van. de amint hazamegyek, megkeresem és elküldöm(:

lolman 2009.01.12. 12:14:42

első kép elég alap. amúgy vizsgarendszer bekaphatja... záróvizsga főőőleg! tök jó írás .. vannak benne frankó apróságok mint a villás bologna. majd ha vége a sz>rságnak akko partééééé

mv 2009.01.12. 14:29:14

Jó!!! Na ne mán! A kis "torr." le tudja győzni azt a nagy "bikát"!

picur 67 2009.01.14. 11:33:11

Jó kis párbeszéd, olyan mosolygós. Az első képről pedig a kicsi a bors, de erős jutott az eszembe. Az újsághoz pedig sok sikert.

zs 2009.01.15. 00:40:53

ez a párbeszédes megoldás elég jó. a napi dolgok nagyon tetszenek, hangulatmegragadósak.

pankalin 2009.01.15. 02:12:38

Egyik szemem örömködős másik kevésbé: szuper bikás metafora újra-újra! Ez már menthetetlenül csupor-vizsgák szimbiózisa :), na de ez az, h már megint vizsgaidőszak :S (nekem már „csak” egy döfés van hátra, és terülni fog, na de milyen menet lesz az.. ) Csatlakozom az előttem említőkhöz, szerintem is aranyos („megmosolygós”)ez a skizoid vonal. Kis (cuki) torreádornak kis (cuki) habcsókruhás koszorúslányt simán el tudok képzelni :) Az alsó kép.. hajjaj még véletlenül se legyen így.. eddigi akadályokat is olyan bátran, mondhatni elegánsan-lazán „letudtad”, legyen így ezek után (főleg pénteken) is (nem tudom feltűnt e, de mekkora maffiózó arc ül már jobb szélen?! :P) megjegyzés:(:P) mormogsz.. hm.. ez jó :) újság meg már vééééééééééégre, kezdtek elvonási tünetek jelentkezni nálam ;)

kata... 2009.01.17. 23:07:49

Nagyon tetszett ez a bejegyzésed :)
süti beállítások módosítása