HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Szombat

2008.09.21. 03:27 c{o}ffee



Kulturális Örökség Napjai vannak a hétvégén. Persze, nem is ez a lényeg, hanem hogy mi mit csináltunk szombaton? Mi bazd meg kurvaanyázunk. Kurvaannyát a köcsög zsidónak, köcsög hazaárulónak, köcsög cigánynak, köcsög újságírónak, a köcsög Gyurcsánnak!

Olvasóim feltételezem nagyrészt fiatalok, és szinte biztos, hogy nem kívánnak azonosulni a „mi” nemes alakulatával. Feltételezem idősebb olvasóim se. Valójában én sem. Hallottam, hogy ma mondta miniszterelnökünk egészen vérmes stílusban, hogy ebben az országban elsősorban mindenki magyar, erre kéne figyelni. Meg is tapsolták. Szép is a gondolat, csakhogy ebben az országban egyre inkább nincsenek „elsősorban magyarok”. Nem is lesz ez már máshogy – lehet elkúrtuk.

Mit csináltam valójában szombaton? Hánytam egész nap. Nos, lehetne ez ilyen metaforikus, de nem az. Simán kopogtatott köcsög Vírusgenya reggel kilenckor, hozott lázat, gyomorbajokat, de főleg vérző torkot napvégére. Emellett kizárólag tévét néztem, ágyból. Ide értem: reggeltől estig, ágyból. Mit írnék egy ilyen nap után? Nyílván háborognék újra, mert már régóta nem. Megvan hozzá a hangulat is, a vezető kereskedelmi csatornák, miegymás, de most erőt veszek magamon és mutatom, hogy ilyenkor is elő tudok rukkolni valami jóval. Úgyhogy, most ennek az egésznek nagyon jó – és például nem egy amolyan „Kurvaannyát Vírusgenyának!” - kicsengése lesz végül.

Szóval igen, van makulátlanul jó dolog életemben, és én ezt látni képes vagyok, még egy ilyen kurvaannyát vérmes-véres szombaton is. Sok pénzt adtam érte, holott még nem is sejtettem akkor, hogy ez mekkora nagy biznisz lesz! Könnyít mindennapjaimon, nehézségeimen reggel este, napközben és éjszaka, mindig. Nincs gabalyodás, gyömöszölés, gubancolás. Se félrelépés, megbotlás, hajlongás úton-útfélen. Ha nem kell, akkor lazán ráfogok, lefejtem, és kész is. Ha újra szükséges, akkor is csak egyetlen mozdulattal több. Ráadásul, mi több képzeljétek el: én ezt hat (vagy három, esetleg nyolc, nem lényeg) éves korom óta nem éltem át. - Tépőzár gyerekek. Vírusgenyának sosem lesz ilyenje.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr726315546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zs 2008.09.21. 08:33:39

nekem is volt egy félévvel ezelőtt tépőzáras cipm, de aztán beleragadt a tépőzárba mindenféle szösz, s kosz és már nem nagyon tartotta a lábam. remélem a tied jobban bírja majd. vérző torok... hmm, bizonyára "kellemes". gyógyulj!

Zöldszemű 2008.09.21. 10:38:30

jó kis cipő ez. az írásod pedig megmosolyogtatott (még egy ilyen lóf*sz napon is.) és ez jó :)

lolman 2008.09.21. 13:59:45

kár hogy lemaradtál a partyról.. alpári volt :D. .. amúgy meg bírtam az írás logikáját. MINDEN csőszopás ... DE van egy tépőzáras cipőőőőm csrébe bele jól :D

Bazsi 2008.09.21. 17:17:02

zs: Az enyémbe nem ragad. A Tisza egyébként is simán kulturális örökség :P Zöldszemű: Bizony, ez jó. lolman: Igen, pontosan ez volt a logikája :D (Partyt sajnálom én is.)

Enkeli 2008.09.23. 14:43:28

Élvezet olvasni, mint a többi bejegyzést is. :) Nekem utoljára oviban volt talán tépőzáras. De praktikus, az tény.

pankalin 2008.12.25. 22:16:25

olyan bazsisan veretes anyag lett :)! ezt már szeretem, háborgós is meg minden, vicces is, tépőzáras :D, csak az kár h durván betegséges napokat éltél át, ha már előzőnél is írtam, akkor itt sem maradhat le: csudiklassz cipő
süti beállítások módosítása