HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

A hét témája: Fotók, képek

2008.07.21. 18:17 c{o}ffee

Tíz nap fesztivál, újabb magánéleti fordulat (szerpentin), illetve egy négyórás pókerverseny után, megfázva, hajnali háromkor, nehezen találom a talajt a lábam alatt. Egyébként is, mostanában sokszor érzem úgy, hogy jobban határoznak meg lépéseim, mint én azokat. Ez talán bután hangzik, de ha kijelölünk magunk előtt egy utat, amin szeretnénk végigmenni, akkor vagy minden fűszálat, virágot azon tiprunk el, vagy jobb rögtön otthagyni, és máshol taposni járható ösvényt.

Két ilyen hét után, stílszerű lett volna azt „címkézni”: Balatone Fesztivál, de azt hiszem, nagyon ideje már valami egészen mást. Ezt a képes témát régóta fel akartam hozni, mert bár nem látszik, de minden fotósnak hálás vagyok egy picit, aki elkapott egy olyan pillanatot, amire éppen szükségem volt a sorok mellé. Tudom, hogy voltak szövegek, amik semmik, amik dögunalmak lettek volna egy jól eltalált kép nélkül. Tudom, hogy kevesebb, színtelenebb, silányabb lenne Mézescsupor nélkülük. És tudom, hogy mindet ellopom, kérdés nélkül elcsenem valakitől.

Ezen megátalkodott módon nem fogok változtatni, ezért ezzel a héttel szeretném megköszönni nekik, és kifejezni tiszteletemet, kalapom emelni az előtt, amit csinálnak. (Jó tudni még, hogy a képek nevein nem szoktam változtatni. Többségében a – fotóművész körökben nívós – Deviantart oldalról vannak, ahol mindig szignózzák is őket. A tulajdonságok alatt meg lehet nézni, ott általában kiderül, hogy kitől, mint például a fentinél: „by_mamazme”. Így, ha valami nagyon tetszik, akkor esetleg keressetek rájuk, nézzétek meg a galériájukat, dicsérjétek őket is kommentekben.)

(És még egy zárójel, hogy egy egészen másfele irányuló hálám és örömöm se sikkadjon el a mindennapok sodrásában. Egy kedves barátom, lelkes olvasóm, akinek amúgy mindig nagyon kíváncsi voltam a véleményére, komoly vállalkozásba kezdett. Nyáron messze vagyunk egymástól, de így is éreztetni akarja, hogy mennyire imádja, ahogy írok, ezért minden bejegyzést, a legelejétől fogva végigkommentel, mindhez hozzáfűz, kiegészít. Értékes gondolatait Pankalin név alatt keressétek. Kövessétek nyomát, és persze példáját is…)

Legyen szép, fotózni, keretezni való hetetek!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr886315560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én 2008.07.22. 17:12:29

nemrég voltam nyaralni franciaországbna és láttam anie leibowitz nagyon híres fotós kiállítását, nagyon lenyűgöző és sokszor sokkoló képeket készít, az egész éelte fotókon meg van örökítve, gondoltam hátha érdekel: http://en.wikipedia.org/wiki/Annie_Leibovitz#Other_noted_projects

Bazsi 2008.07.24. 04:00:20

én: Köszi :) Majd megnézegetem a köv fesztivál után..

pankalin 2008.12.25. 01:34:19

Képek valóban megérdemeltek egy külön írást, merthát hányszor de hányszor van az h dicsérem, h nem győzöm, h már külön kategóriát nyitok a zseniálisan szuperek között is a legjobbaknak, de az azért erős túlzás, h egynémely írásod dögunalmas nélkülük, persze tény, h naon sokat adtak/adnak hozzá a Csuporhoz, és mégha „elcsentek” is.. én azt mondod, sokat számít, h mennyire jól vannak kiválasztva, h mennyire jó szemed (lelked, belső képiséged) van ehhez. naon személyes: (első ittjártamkor megfogalmazódott, h mihamarább meg akarom ismerni azt, aki ilyen képeken keresztül láttat meg vmit a világból) a bejegyzés többi részéről nem nyilatkozom.. :) a megelőlegzett („értékes”) bizalmat köszönöm, remélem nem csalódtál

pankalin 2008.12.25. 01:36:48

na és hát persze, h a lényeget megintcsak lehagytam: vannak olyan képek is, amik a bejegyzések nélkül nem tudnának olyan erőre kapni, mint csupán keretben, falon ;)
süti beállítások módosítása