HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Úgy

2008.06.23. 23:13 c{o}ffee



Még van egy. Szerdán. Nem mondanám könnyűnek, sőt akik voltak, azt emlegetik: nehéz. Tanulni is kellene sokat, de már nem akarok, mert mióta fekszik a bika, már nincs feszültség. Tudom, érzem (remélem), hogy ez már csak a kegyelemdöfés a végén.

Olyan jó, két nap és igazán nyár van. A Nap jó dolog. Máshogy süt… az lesz, ami megszárít, mikor kijövök a vízből, ami lebarnítja félhomályban aszalódott testemet, ami megsokszorozza a sör (Mondjuk nemrég ráébredtem - vagyis elkerekedett, kidülledt szemekkel bámultam magam elé sokáig -, hogy megromlott egy a polcomon. Csak úgy lejárt a szavatossága, el tudjátok ezt képzelni?) hatását, amit jó érezni, és nem az, ami megfolyt a könyvek fölött... máshogy süt.

Csak én úgy elfáradtam. Hát persze a vizsgaidőszak (13 vizsga 30 munkanap alatt, ez még a tanárok – már amelyik képes együttérezni a diákokkal – szerint is embertelen), de az előtte lévő négy hónap ugyanúgy. Tényleg, nem volt nap, amikor ne lett volna mit csinálni másnapra. Sohase. Ez persze nem baj, mert ha az ember nem csinálja, akkor nem jut előrébb (sohase). Csak én úgy elfáradtam. Néha azt érzem, hogy olyan vagyok, mint egy színültig pohár, máskor meg mint egy üreges, korhadt fatörzs – néha telve, néha tátongva. (A magánéletemnek közben lassú egymásutánban omlottak falai, hasattak kétrét tartógerendái. Még szerencse, hogy ezt a témát kerülöm, hogy zárójel nyitása nélkül bele sem kezdek, különben...) És mostanában rájöttem, hogy rengeteg olyan probléma előjöhet, előjön még, amihez fel kell nőni, amihez fel kell nőnöm.

Például elereszteni! Igen, elereszteni. Elereszteni rohadtul nehéz dolog. Talán vitatkoznátok, hogy nahát biztosan nem, mert igazán nehéz megragadni, magadhoz húzni, és megtartani, de nem! Van, hogy elereszteni sokkal nehezebb, hogy rohadtul nehéz! Higgyétek el nekem!

Elereszteni meg kell tanulni.

… Persze jön a nyár, és akkor végre pihenés…, de én meg rettentő tevékeny (ez de rosszul hangzik – hát még, ami ez után) nyarat akarok! Annyi tervem van, annyi mindent szeretnék, annyi minden érdekel, olyan sokat akarok tenni, hogy azt csak felsorolni is hosszú lenne.

Ez a bika félév meg bennem marad táblaként, jelez, felkészít. Valamire biztosan felkészített. De én igazából csak azt akartam írni, hogy: úgy szeretnék több időt. Adjatok egy kis időt.

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr396315567

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bazsi 2008.06.24. 00:37:55

zs: Azt tudom (eszembe is jutottál miközben írtam).

Enkeli 2008.06.24. 08:17:04

Adnék időt Neked, ha lenne hozzá képességem, meg ha nekem lenne. Kitartás! 13 vizsga 30 munkanap alatt az tényleg... Nagyon sok. Csodállak, hogy eddig végig bírtad.

pisti 2008.06.24. 09:41:28

elengedni segíts megtanulni, ó Uram;

pez 2008.06.24. 14:24:42

Jó választás az első kép. Nagyon szép, és odaillő, tetszik nekem. Az írás is szép. Nagyon. Szerda után itt a nyár, jöhet a kertben diabolozás, és a többi vidámkodás... addig meg kitartás! :) pisze

Bazsi 2008.06.24. 14:58:39

Enkeli: Azért aranyos vagy :) (A jófej UVval együtt 14, szóval akárhogyis számol az ember, az 2 naponta 1... lenne, ha ellehetne ilyen "kényelmesen osztani". Persze nem lehet.) pisti: ó Uram? pez: Köszönöm, örülök, h tetszik. Az első kép az tényleg... bár sztem a második is frankó.. és választásnak talán még jobb.

pez 2008.06.24. 21:38:51

Választásnak jobb az első, és nekem jobban is tetszik maga a kép. A bika azért jó, mert folytat valamit amit elkezdtél pár bejegyzéssel hátrébb... frankó kép, nem mondtam, hogy nem :) ...csak az első, az a szívem csücske.

fuze 2008.06.24. 23:38:37

jó pihenést!

lolman 2008.06.24. 23:43:59

A magánéletemnek közben szép sorban eldőltek falai .. eldőltek falai.. ez valahogy nem tetszett. ennyit a style ról, mert amúgy nagyon tetszett az írás. Elengedni. Ennél "jobb" pillanatban nem is olvashattam volna ezt el. Egy olyan este után - a tankönyv fölé görnyedve (nem is könyv ez csak másolt lapok)- amikor számolni se tudom hány embernek mondtam azt, hogy "Have a nice ...Life, my friend", amikor tudom, hogy a gyorsan lelt , de annál jobb (mondhatni legjobb) barátaimat utoljára látom ... és a milliószor taposott táncparkettet is... Utoljára. Amikor a lakótársammal biliárdozok (tanulás helyett) utoljára, amikor a caffeeshopban pöfékelve szemekbe nézek mélyen.. (tanulás helyett) utoljára.... és amikor itthon sírok (tanulás helyett) (nem utoljára) ... hát barátom, elengedni kurvára nehéz. és csináld már nagyobbra ezt a boxot hogy lehessen normálisan írni bele :D

Bazsi 2008.06.25. 01:58:30

pez: A szíved csücske? Hát ez aranyos. (Szörnyűek vagyunk:P) fuze: Kösszi! lolman: Huh, hát köszi a kommentet. Tényleg, hozzátettél valamit a dologhoz - még ebben az apró boxban is:) Én csak egyszer éltem ezt át (u no), sokkal kisebben, de azt hiszem értem. És sajnálom. De a legjobbakkal úgyis tartod a kapcsolatot (ha nem is biliárdasztalnál). És hogy lásd: átírtam a falasat. Csekkold.

lolman 2008.06.25. 02:03:59

nah így sokkal klafább . :) ( pont arra gondoltam énis hogy a tartógerenda jó szó lenne :) )

pez 2008.06.25. 02:59:22

szörnyűek :)

Elzsé 2008.06.25. 12:02:18

:O Megromlott a sör?!

Bazsi 2008.06.25. 17:35:58

lolman: Tartógerenda, mi?:) Amúgy tényleg ócska volt, kössz h szóltál. pez: És ez már így is marad: Elzsé: Hát ez az. Nem is tudtad, h tud ilyet a sör, mi? (Én se..) Viszont a szocom 5ös lett, háhá Hát ennyi meg egy mennyi.

pankalin 2008.12.24. 02:53:18

Elereszteni nem is mindig lehet (összeszorított fogakkal, világraszóló elhatározásokkal sem biztos h menni fog, sőt talán lassan, csendben, apránként csorgatva, észrevétlenül tűnhet csak el igazán, de ezt nem tudom, m eleresztésben nem vagyok vmi profi :S :() „A semmi a hiány cipőjébe bújt. Kisétált. A kertkapu is nyitva maradt utána.” Erősen őszinte bejegyzés, ez pedig dicséretes, m magunkat ilyen bátran kitakarni.. az is nehéz. lolman kommentje.. befészkelte magát.. :( megjegyzés: most hogy lezárult ez a bikás metafora, szeretnék óriási hátbaveregetős gratulációt mondani, m szerintem szuperzseniális volt már az első ötletnél is, de főleg így, h az egész vizsgaidőszakot végig követte, a képek is (helyenként elmaradásukkal hívva fel magukra a figyelmet, hiányukkal átéreztetve, h mennyire nem jön még a „hűtött sör tarkóra”), a videó, éshát ez a tábla: legyőzve a bika! diadalmasan hirdeti, szuper-szuper több íráson végigvonuló képi és gondolati ív!!
süti beállítások módosítása