HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Mondja..

2008.06.08. 03:06 c{o}ffee


Azt mondja, úgy jön – mit jön?, trappol dübörgőn – felé a jövő hét, mint egy acsargón nyáladzó hatalmas bika! Felökleli, beleszúr a húsába, minekután széttapossa, agyonzúzza a csontjait.

Azt mondja ez lesz a legnehezebb hete a vizsgaidőszakban. Vagy az évben. Vagy úgy egyáltalán.

Szerintem biztos túloz. Valószínűleg volt már sokkal rosszabb is. Mondjuk, tényleg eléggé el van kenődve. Ma rossz volt nézni is – vagy idegeskedett, vagy panaszkodott. Gondolom nagyon feszült emiatt a „bika hét” miatt.

Szóval mikor éppen ott tartott, hogy a blogja, a szegény…, pedig ott vannak a fejében az ötletek; a fiktívek, a folytatások, a fejlesztéstervek, a komolyak és könnyedek is, csak egyszerűen semmit nincs ideje megírni, akkor én felajánlottam (magamhoz képest meglepően gálánsan), hogy éjszaka bepötyögök helyette valamit, míg ő tanul.

Hű, idejött, azt mondja, rögtön húzzam ki hogy túlzás. Mert hogy felfogom-e én, hogy abból a három vizsgájából kettő egyébként is a legnehezebb, de akkor még kiderül az is, hogy a naplós tanfolyam záró vizsgája is a pénteki agyrémmel fedésben lesz. És hogy egyiket sem tudja már átrakni, és egyáltalán nem is tud semmit csinálni.

Szóval most megint idegeskedik. Persze felfogom én, de akkor sem húzom ki! Ha már ideültem, hagy legyen szuverén véleményem. Például egy-egy nagy szakítás után biztosan rosszabb volt. Vagy ha már tanulás, akkor az érettségi tutkó nehezebb volt.

Hát mindegy, én ennyi voltam, nem vagyok egy író típus. Azért, szerintem szurkoljatok neki nagyon, én úgy látom, ráfér.

… azt mondja, az érettségi az semmi, a lányokat meg inkább ne is említsem…

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr66315573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöldszemű 2008.06.08. 07:21:18

Na ja. Az érettségi.... ami akkoris...

Bazsi 2008.06.08. 16:50:14

Hát csak benthagyott mindent. Írhattam volna én is, kb annyi értelme volt az "éjszakai tanulásnak". És tényleg nem túlzás, de jelzem, ha sikerülne mind a négy, akkor pénteken asztal... vagy föld alá - pincééig innám magamat. Úgy, hogy nagyon szurkoljatok tényleg. Pénteken meg vigyázzatok rám.

pupák 2008.06.08. 20:30:02

gondolok rád sokat...

lolman 2008.06.08. 23:11:43

vizsgájából ketté egyébként ... érettségi? az lófasz lankadt állapotban. sok cseresznyét

Bazsi 2008.06.09. 10:09:51

pupák: :$ lolman: Ja, elpötyögte, nem egy író. Kössz.

Döm deux döm 2008.06.09. 18:49:33

bezzeg erre van ideje a fiatalembernek... c-c-c... :D

szántai 2008.06.10. 00:15:36

pénteken én is társulnék...;) hasonló okok miatt...:)

pankalin 2008.12.24. 01:10:59

Expresszív képeket hívnak meg a mondataid, a párhuzam erős, jól kibontott. Ha E/3ban humorizálsz abban mindig van vmi szerethető bohócság ;), az is megemlítendő, h nem ám csak úgy egyszerűen képünkbe a nehéz hetet, hanem ott egy csavar, nem ám egyesen lő a lukra, pedig előtte a golyó, hanem az asztal távoli pontját is érintve, külön gellert adva neki. Emiatt van az a jóleső várakozással teli csudaklassz dolog, h sosem lehet tudni, h mi vár ha Csuporra kattintok.
süti beállítások módosítása