HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Jazz (Zenés I.)

2008.05.26. 16:34 c{o}ffee



Jönnek a kibúvó bejegyzések. Kár is tagadni, kendőzgetni, úgy is totál átlátszó – most is, és később is az lesz. Vizsgaidőszak. Mélyrepülés. Néha kell, hogy aztán legyen honnan magasra szárnyalni. Nem igaz? Addig fókuszáljatok a képekre, meg amazokra, amikkel igyekszem pótolni a szöveg hiányosságait.

Most a zenét. Összedobtam egy rögtönzött Bazsi féle dzsessz (volt félév helyesírásom – megtudtam olyan dolgokat, amiket egyébként sosem akartam volna…) témát, megtartva egy-két classic-et is. Hallgassátok, élvezzétek reggel, este, akármikor.

(Aki olvassa a cikkeim, annak mondom, hogy az első dal volt abban a fináléban… nem is hittem el. De tényleg.)

Ők nagy zenészek. Nagy életek. Egyik bandát meg is kell mutatnom, mert „atyaúristen ők ott milyen arcok”, ott pezseg az élet, de tényleg (két felvételen is: 1, 2).

Aztán figyuzzátok majd a magasra szárnyalást, ám!

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr136315575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöldszemű 2008.05.26. 16:48:26

az első felvétel elég lett volna szerintem...

Bazsi 2008.05.26. 16:59:36

Zöldszemű: Ennyi?:) Nem tudom, sztem az elsőben a képek nagyon jók, viszont a zene elcsúszásban van, a másodiknak meg van egy olyan élő hangulata.. plusz az a zongorás bácsi..;)

Elzsé 2008.05.26. 17:13:48

Jelzem a végén 4 es lett a helyesírásom, magamtól, ami poén... A vizsgák nem mentség, m aki ismer tudja, h nem a sok tanulástól keskeny és/vagy fáradt a szemed :P Mellesleg nem kell megszakadni... Az írásokhoz no comment, ami jó, az jó, ezek meg, hát, várjuk a jobbakat. De a zenét nem hagyhattom beszólás nélkül, ha már felszólít a komment fül: tudom, tudom, szubiektív...de ennél idegesítőbb zenét, mint ez! pffúúúúú :D naggyondúrva! már alapból a fúvósok az agyra másznak meg még az "ének" is mellette :S erre nemigen lehet lazítani, de úgy amúgy mást sem. A banda meg jóindulattal sem lüktet az élettől :D vártam meik esik össze. de jogos! télleg Élet van mögöttük :)

Zöldszemű 2008.05.26. 17:47:10

nekem az első sokkal élőbbnek hat. még az elcsúszással együtt is. "ennyi?" nem, nem ennyi. de most meséljem, hogy portside de cuba hangulat ragadott magával a maga áttáncolt éjszakáival?:)

Bazsi 2008.05.26. 21:02:06

Elzsé: A helyesíráshoz grat, ezek szerint ezt így érzésből kell csinálni. A vizsgák azért nem könnyűek, kinek megszakadós, kinek nem:) Persze igzad van, nem ez az egyetlen oka a keskeny szemnek. Aki nem szereti a dzsesszt, az nem szereti a zenét - mondhatnám, persze nem mondom ;) Örülök, hogy még olvasol, ha "ezek" nem is tetszenek annyira (azért mindig próbálok adni valamit). Zöldszemű: Hát, akkor mindenki kiválogathatja, valójában lehet, h inkább ez volt: nem akartam eldönteni, hogy melyik lenne jobb. Meséld. :)

pez 2008.05.26. 22:00:48

a zongorás bácsi... na Ő igen! :)

Bazsi 2008.05.27. 02:47:47

pez: Zongorás mi? Bácsi mi? Azt hittem legalább te..., hogy azért az ilyenek is tök jók, vagy valami. :) :P

zs 2008.05.27. 20:10:54

nem tetszik a kutya. maffiózó feje van.

Bazsi 2008.05.27. 20:21:28

zs: Dzsesszes (;-)). Abban a videóban is elég sok arc van, akinek maffiózó feje van. :)

pez 2008.05.27. 21:10:49

Bazsi két vizsga között még gyors bejegyzéssel, szép képekkel, és jó zenével is szórakoztat minket... na ez igen! :) :P

Bazsi 2008.05.27. 21:57:14

pez: De édes vagy! Legalább te írsz ilyeneket! :):P

2008.05.29. 09:26:18

a legjobb zenék, és nincs min vitatkozni

pankalin 2008.12.24. 00:38:16

Az írás valljuk be tényleg kibúvós, de azért csak ott rejtőzik némi irónia a helyesírás tanulságaiban. Én is tanultam ott olyat, amiket sosem akartam volna, de azt hiszem mondhatom, hogy ezek közül jónéhányat maradéktalanul sikerült el is felejtenem ;) Én naon szeretem a BVSC-t, szerintem totál hapiness a cuba feeling, cserélnék néha-néha (főleg most vacogós hidegben). A trombitás részben annyi minden benne van, olyan mintha a lelkét fújná bele, az a rész gyönyörű, de nekem egyébként is tetszik a dal, kellemes életen merengős szobazene. A kutyi nyoszongatós :) (A finálé.. még mindig remegés van odabent ha rágondolok :$)
süti beállítások módosítása