HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

A hét témája: Utcazene Fesztivál

2008.07.16. 16:22 c{o}ffee

Most kellene írnom egy szép bejegyzést, először blogos oldalról zárni a Balaton Sound-ot, aztán bele menni, sőt bele száguldani az Utcazenébe, hogy ez mennyire nagyon, hogy ez Veszprém hete, hogy ilyenkor minden belvárosi eldugott sarok, összefirkált fal, megkopott pad, minden lerakott kő megtelik élettel – magukba szívják az arra sétáló lábak ütemét, visszaverik a zene rezgését… hogy minden ablakpárkány, gitárhúr, szájszél feljebb húzódik szentimentálisan, hogy minden mosolyog picit.

De ne haragudjatok, ez most nem megy. Reggel nyolcig írtam a cikkeket, pakoltam a bal oldalt. Még mindig fáj a hasam (Sound-on durván szétcsaptam valamivel), és már szeretnék végre sétálni egyet a mosolygó utcákon. Arra gondoltam, hogy idézem a magamtól a tavalyi zárást, arról a másik blogról, de nem (mert csak linkelem).

Bejegyzések nem tudom, hogy lesznek, Indexre írni fogok, illetve a „másik blog” is jelezte, hogy oda is jó lenne. Ezzel szemben minden nap igyekszem rakosgatni bal oldalra azt a rengeteg anyagot, amit ez a kettő egyébként összehoz. Meglátjuk.

Egyébként meg gyertek. Mindenki jöjjön, és beszéljük meg inkább személyesen.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr576315561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöldszemű 2008.07.16. 19:31:01

beszéljük:) péntek este megfelel?:)

Bazsi 2008.07.17. 15:17:07

Jó lesz :)

Zöldszemű 2008.07.17. 18:55:43

akkor 18:35-kor az autóbusz állomáson, a Devecser felé menő busznál ;)

szántai 2008.07.18. 18:46:18

szerintem muszáj: "...azt hittük fotocellás!" "...az most ott rózsaszirom vagy hányás?" bocsánat ;-)

lolman 2008.07.19. 15:42:26

pfff. lehet ma is leugrok egy fényre!!

Mazsi 2008.07.20. 21:29:29

milyen volt? :(

pankalin 2008.12.25. 01:13:49

Képnek külön örül (szereti ha ilyeneket is felhasználsz, inspirálja gyűjtésre, de már ígérni semmit nem mer :S) szántai féle muszáj: a caravan palace oltári nagy volt, legnagyobb a hasamon még mindig ott figyel a „menjünk be oda pisilni, az a kerítés simán mászható, kutya meg tuti nem bánt, vagy.. iszkolás következtében a lábammal kilincsre rácsúszós engem meg kerítés majdnem átszúrós két seb Már az előző bejegyzésben is volt egy bekezdés (az a bizonyos kvint :)), ami adott, ami miatt nem egy szokványos közérdekű posztról beszélhetünk, itt az ablakpárkány, gitárhúr, szájszél.. nem kell utcazene ide, nekem ezt az ügyesen elkapott képet olvasva már most is húzódik Elolvastam(régiről) linket is: de jó is, h úgy döntöttél nem hagyod odabent a kevesebb több elvén.. minden mondatnál libabőr, a szavaid annyira át voltak itatva annak a zárásnak a hangulatával, h még így is, h nem voltam (h azon nem), körém tudta varázsolni, szinte láttam a fényeket, éreztem a nyári este semmi máshoz nem fogható bizsergős levegőjét, fülemben a „szívetekbe dallamot”, a szavaid segítségével ott lehettem, megérezhettem.. ennél csodálatosabb ajándékot nem is adhat az, aki ír
süti beállítások módosítása