HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Elköltöztem

2009.04.02. 00:25 c{o}ffee



Drága Olvasóim, kedves látogató,

két évet blogoltam itt, hosszú utat jártam be, nem kevés tanulsággal, örömmel és változással. A szolgáltató hiányosságai miatt váltani voltam kényszerű. A magamnak adott egy hónap szünet lejárt, mától új helyen folytatom. Merem ajánlani mindenkinek, hogy kattintson a képre.

Barátsággal,

Straub Balázs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr806315508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása