HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Fejlesztés

2008.06.30. 16:08 c{o}ffee

Folyamatban..

(Na jutottunk valamire (lessetek bal szélen). Még alakul. Most elmentem pókerezni, majd lesz itt bejegyzés jól.)

Update: 2008-06-17 17:33

Szóval fejlesztünk. Kell, ha nincs haladás, előrelépés, felfrissülés, akkor szép lassan elvérzünk (ezt tegnap mondta a főszerkesztőm). Onnan jött az ötlet, hogy mostanra már teljesen nyilvánvalóvá lett, hogy képtelen vagyok eredményes – napi, esetleg kétnapi – ütemben bejegyezni; legalábbis azon a színvonalon, amin próbálok maradni, semmiképpen se. A blogok többsége ezt meglévő tartalmak feltöltésével – idézetek, videók, zenék, satöbbi – oldja meg, orvosolgatja. Mivel én nem akartam egy ilyen irányba elmenni, de mégiscsak egy rohadt olvasóvadász, aki vagyok szeretnék adni valamit azoknak az igazán elszántaknak, azoknak a vakbuzgóknak, azoknak a szememben nagyszerűknek, fáklyahordozóknak, akik hajlandóak minden nap idenézni. Valamit, amiért már érdemes lehet. Valamit, amit ők megkapnap, míg mások lemaradnak róla.

Minden hétnek lesz egy témája, ez elsősorban a képeket, idézeteket fogja behatárolni. Persze kapcsolódhatnak hozzá egyebek (egyebekben majd igyekszem sokrétű lenni), de ez majd mindig alakulni fog. A hét témája alatti első vízszintes vonal jelzi, hogy addig van befolyással az aktuális téma, az alatt már bármi lehet. Ahogy most is látszik, például blog- vagy cikkajánló. A cikkek nagyrészt mindig aktuális, a nap anyagai közül lesznek válogatva, elsősorban azoknak, akik nem szívesen szánják arra az idejüket, hogy "végignyálazzák" a különböző hírpotálokat. A linkek szövegei próbálnak elég informatívak lenni ahhoz, hogy könnyen eltudjátok dönteni érdekes-e számotokra; és ha mégis régebbiek közül teszek ki, azt majd külön jelzem.

Hogy mi napi, illetve heti, az nyílván attól függ, hogy miből mennyi áll rendelkezésemre. Képekben például jó vagyok, ahogyan hírek is minden nap vannak, de idézetekkel mondjuk kimondottan hadilábon vesztegelek.

A hetek logikusan hétfőn váltják egymást. A napi tartalmak természetesen éjszaka, kivéve a nap cikk, hír, bejegyzés ajánlója, azokat csak miután felkeltem és megtaláltam a megfelelőeket (illetve ezek napközben is változhatnak).

(A statisztikai bővítés egyértelmű. A közepesen nagyszám mutatja, hogy eleddig mennyien látogattak ide, a másik, legfeljebb hármas számrendszerbe mozgó pedig azt, hogy adott pillanatban mennyien nézik az oldalt.

Mindenképp szeretnék még egy kereső motort, hogy aki esetleg, valamiért, netalántán visszaolvasna valamit, az könnyedén megtalálja. Illetve gondolkodunk az indexes cikkek kisebb helyen tárolásának megoldásán, de ezek még Emesének sem egyszerű feladatok.)

(És tanácsokat, észrevételeket, ahogyan anyagokat is szívesen veszek. Küldhetitek a videókat, zenéket, képeket, blogokat, bármit, amiket klafa lenne, ha kiraknék.)

Ez egyedül persze nagy meló. Minden nap leszedni, felrakni. Minden hétvégén előregondolni. Keresni, csoportosítani, válogatni, szelektálni, satöbbi. Ráadásul csak remélem, hogy amiket én érdekesnek ítélek, vagy érdemesnek arra, hogy megnézzetek, úgy majd ti is.

De „Ez persze nem baj, mert ha az ember nem csinálja, akkor nem jut előrébb (sohase).” (Há! Ez egy idézet magamtól.)

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr346315564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zöldszemű 2008.06.30. 18:05:34

(Y)

pez 2008.06.30. 19:03:42

Jó ötlet volt! Nekem bejön ;) (Jól gondolom, hogy Emese keze van a dologban? :) ) Ügyik vagytok!

emese 2008.07.01. 12:39:06

jól e :D kaptam érte egy csomag twix biscuitet :D fél órás melóért szerintem jó üzlet volt :)

lolman 2008.07.01. 17:08:31

miaz a twix biszkit? :O

Bazsi 2008.07.01. 17:44:51

Zöldszemű: ;-) pez: Remélem be fog jönni ez után is. Igen, Emese nélkül a képek illetve a videók odagyömöszölése biztosan nem ment volna. emese: Azért volt egy hajfonás is, illetve a keresőmotor megtalálását még felszámolhatod ;-) lolman: Olyasmi mint a twix, csak egyesével van csomagolva, és nagyobb, mondjok 7es csomagokban. (Asszem itthon nem kapható ;-))

pez 2008.07.02. 00:20:08

Elszánt és vakbuzgó továbbra is, hálás, hogy minden nap kaphat valami újat, félős, hogy maga sem fog tudni követni napról napra ennyi mindent. (Te hogy fogod...?)

Bazsi 2008.07.02. 01:38:13

pez: Én? Vakbuzgón ;-). De jól esik az aggodalmad. Nem rég egy másik olvasó, azért aggódott (msnen), hogy majd így megfogyatkoznak az igazi "írós" bejegyzések. Picit én is félek, de remélem nem fognak. De remélem menni fog, és lesz is értelme. A magad részéről meg sztem ne aggódj. Ha mondjuk most megnézed, h a netes perek nem érdekelnek, akkor szinte le is felezted a napi adagot, a heti cuccokkal meg ráérsz.;-) (De ezt közben nagyjából már beleírtam a bejegyzésbe is, meg mást is, amit kifelejtettem.) más: aztán, ha valami nagyon tetszik, vagy nagyon nem, vagy ilyesmi:), feltétlen kommenteljetek ám! :P

Döm deux döm 2008.07.02. 21:53:46

Hű. Ez a vakbuzgó, meg olvasó hajhász nagyon megragadta a fantáziámat, mondhatni megihletett, és bár nem írok olyan megragadóan és mélyen, olyan lekötelezően, mint te (ez most nagyon mélyről jött, úgyhogy ne tessék mentegetőzni) azért igykeszem róla majd egy olyat írni, hogy kikerüljön ide oldalra.

Bazsi 2008.07.02. 22:20:36

döm: Köszönöm. És legyen így.

Döm deux döm 2008.07.03. 21:34:03

Egyébként nyugodtan mondhatjuk: köszönjük Emese :P

Bazsi 2008.07.04. 15:13:41

döm: Mondhatjuk ám. Nélküle sehol se lennék :-)

szántai 2008.07.04. 23:06:33

sajnálom h nem vagy itt:(

zs 2008.07.06. 15:03:55

na, most jutottam nethez úgy, hogy még időm is van kommentelni:) nekem tetszik ez az ötlet. úgyis mindig letört lettem amikor idejöttem és nem volt semmi új bejegyzés. így többet nem leszek letört:D

Bazsi 2008.07.07. 02:54:21

sz: hát én is zs: Akkor máris lesz értelme.

pankalin 2008.12.24. 03:37:23

Picit illúzió romboló one way-es képre bukkani Mese után :S A másik kép viszont cooooool ;) És szerintem jobb lett, h megszelidült a bal oldal és nem cikáznak folyton újabb és újabb videók, képek, linkek, mindenféle csudijók, m egy idő után kezdett naon feszültté tenni, h folyton „na erről is jól lemaradtam” érzés tört rám :S Tudom, h régen volt már meg minden, de szerintem baloldali legjobbként sima, h GoAnimate volt a nyerő :D
süti beállítások módosítása