HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

1000+1

2008.06.14. 18:01 c{o}ffee


08.06.17. kedd

Sziasztok!

Különleges alkalom a mai – ma én, helyette. Vagy sokkal inkább mellette, félig elbújva a háta mögött, meghúzódva, egy kicsit zavarban. Olyan érzés most, mintha a legkedvesebb zenédhez kellene még pár sort írni, vagy a legfinomabb sütihez még egy hozzávalót adni… nem könnyű. Ajándéknak pedig értékes.

De mire fel ajándék? Igen, ezredik voltam, az ezer pedig szép, kerek, jókora szám, főleg ha hozzászólásokról beszélünk. Mégse gondolom, hogy ez lenne a lényeg. Nem a szám. Sokkal inkább, hogy mellette vagyunk, olvassuk, és főleg: hozzászólunk. Emlékeztek? Neki már a legelején kedves olvasói voltunk, akiktől visszajelzést vár. Hozzánk intézte az apró betűket, zárójeleket sok-sok írás elején vagy éppen végén, de egész bejegyzéseket is kaptunk! Látszik, igazán fontos neki; helyet kaptunk, kiemelt és lényeges helyet. Azt hiszem, ezért is lett ilyen kedves nekem a Csupor, mert így figyel ránk; és mert figyelmes, tőlünk is figyelmet érdemel.

Biztos nektek is van személyes kedvencetek, vagy olyan, amit nagyon szépnek találtatok, vagy van, ami megfogott, és ami először ragadott meg, amiért olvasók maradtatok… Írjátok le neki! Mondjátok el mi tetszett, mit olvastatok el többször is, és Ő hálás lesz. (Látjátok, milyen hálás? Belekontárkodhattam a kedvenc blogomba. Nem mindennapi élmény!)

Persze nem csak figyelmességgel érdemelte ki a kedves (a kedvenc) jelzőt. Azt hiszem, ha valamibe belefogsz, azt így kell. Ilyen ügyesen. Ilyen odaadással, körültekintéssel, és igényességgel. Mindenki kezdett már bele úgy feladatba, ötletbe, hogy az elején elhatároztuk: most aztán más lesz! Most betartva a betartandót, odatesszük magunkat, úgy igazán; biztos nem kell magyaráznom, érzitek. Így tanulunk minden nap, fekszünk le korán, szokunk le a káros dolgainkról.

Ő is elárulta a terveit, akkor, az első pillanatban, mondván majd meglátjuk. És tudjátok mi az érdekes? Hogy sikerült! Kigondolta, és úgy lett. Szép munka, nemde?

Van egy dolog, amit mindig irigyeltem, vagy szebben, csodáltam: megtalálta azt a stílust, azt a szépséget, ami az egész blogot kerek egésszé formálja. Összekapcsolja a pókert a fogfájással, a kávét a laptoppal – jelen van mindenhol, kívül, belül. Olyan… Bazsis. Tudjátok.

Köszönöm. Ameddig írsz, én maradok olvasód.

Fazekas Fanni



08.06.14. szombat

(Igen, ez a bejegyzés az ezredik komment ünnepére születik. Már írtam arról, hogy ezek mennyit is jelentenek nekem. Boldog vagyok, hogy levertük ezt a lécet is. Mert ez mégis csak ezer gondolat, megjegyzés, amiket ezek a bejeg… amiket írta… amiket én indukáltam.

Sokáig nem tudtam, hogy mi lehetne eléggé súlyozott ajándéka az ezredik felszólalónak, ami igazán kifejezi, hogy mennyire értékes nekem ez a szám. És az előtte lévő kilencszázkilencvenkilenc ugyanúgy. Végül arra jutottam, hogy az lesz a megfelelő, ha kiengedem őt arról a korlátozott felületről, ha széttárom azokat a kapukat, amiket korábban senkinek.

Ez a bejegyzés, az ezrediké.

Azt csinál vele, amit csak akar. A fotókat a személyiségéhez választottam – mivel van szerencsém ismerni őt közelebbről is -, remélem, tetszenek neki. De természetesen ezek lekerülhetnek, jöhetnek a helyükre más képek, kedvenc képek, zenék is, és bízom benne, valamiféle szöveg is – hosszan vagy röviden, névvel vagy név nélkül, ahogy akarja. Csak ehhez a zárójelhez ragaszkodom, hogy itt legyen magyarázatként. Halványan.

Egyébként is örülök, hogy pont ő az, mert tudom, fontos, értékes számára, hogy írok, ahogyan nekem is, hogy olvas.

Persze ez csak akkor ajándék, ha ő is örül neki. Talán, „hoztam is ajándékot, meg nem is.”

Bár mindig kínosan ügyeltem arra, hogy mi szerepel itt, és mi nem, mégsem félek attól, hogy picit is megbánnám ezt. ((Bízom benned.)) )


11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr356315569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Truncus Cerebri 2008.06.14. 20:11:40

grat. Neked:) sok ezret még.

Döm deux döm 2008.06.14. 23:06:16

Érdekes felvetés. Ezer gondolat. hmm.

zs 2008.06.15. 10:28:33

érdekes ajándék. kíváncsi vagyok mit fog írni:)

Zöldszemű 2008.06.15. 14:55:36

1000. Ezer. Nem semmi...

zom 2008.06.16. 10:21:31

Én az egyik kommentemen se gondolkodtam, és írtam vagy tizenötöt tutira, úgyhogy azokat levonhatod az ezer gondolatból. :P Amúgy meg keep on walking.

Bazsi 2008.06.16. 18:12:20

TC: Köszönöm! Ddd: Hm,hm. zs: Hát még én! Hát még én... Zöldszemű: :-) zom: Sztem volt az 30 is. És sztem nem megy ez gondolat nélkül.. ha elkeserítő is ez;) Amúgy meg köszi!

Bazsi 2008.06.18. 03:12:14

Najó.. hát bocs gyerekek. Nyílván kamu az egész, és az ezredik is én vagyok. (:$)

zs 2008.06.18. 14:40:04

de szép. és milyen igaz.

Bazsi 2008.06.20. 21:26:02

zs: Örülök, hogy egyetértesz. Egyébként: Nekem nagyon tetszik amit írt. Az egyértelmű okokon (:)) túl, azért is, ahogy. És az utolsó (4 soros) bekezdés, az nagyon értékes. Az nagyon közel van. Köszönöm.

pez 2008.07.11. 16:52:06

Én köszönöm. Lehetőséget, dícséretet, mindent. Nekem is sok minden van itt nagyon közel - Te pontosan tudod, hogy mik. Csak Te tudod :)

pankalin 2008.12.24. 02:23:16

Ajándék. Azon gondolkodtam ez a szó mostanság mennyi ember száját, a rá költött összeg pedig a pénztárcáját hagyta el. (Még az új pannonos kártyáshoz is nagy ajándék jár, mert ugye közel hozzád ;):P). Szóval AJÁNDÉK, olyan igazi, olyan nagybetűs. Amit ugyanolyan jóérzés adni, mint megkapni. Ami szívből jön, aminek értéke nem mérhető (ha már reklám, de jó is volt a „valami megfizethetetlen, de minden másra ott a master card..”), vagy legalábbis nem kilóban, nem literben, nem térfogatban. Ami kifejezi, h nekünk ez mennyire sokat jelent, amiből az ajándékozott is megérzi, tudja. Ami láthatatlan csodamasnijával összeköti ezt a két embert, ami történettel bír ettől fogva, aminek kiemelt helye lesz, ami sok év múltán is nosztalgikus mosolyt fakaszt. Legszebb ajándékot adtad az ezrediknek, ami olyan, mint a négykezes a zongorán, amihez mindketten kellettetek. És az milyen nagyszerű, hogy pont ő, hogy pont pez kapta meg. Mert így láthatjuk, hogy ilyen kezekben teljesedhetett ki csak igazán a doboz csodája, a benne rejlő varázs. Legszebb ajándék, melyhez méltóbb „köszönőlevelet” nem is kaphattál volna. (Nekem különösképpen tetszett, ahogyan Fanni megírta ezt a posztot, bár én sajnos nem ismerem őt személyesen, így nem is tudom, h milyen a stílus, ahogyan egyébként.. de ide, Csupor bejegyzések közé remekül beillett.)
süti beállítások módosítása