HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

Háborog V.

2008.05.23. 09:22 c{o}ffee


Azért akármi is van, háborgásról nem szabad megfeledkezni. Régen már, hogy… pedig lenne miről (persze, néha segít, hogy „háborog” helyettem más). Egyébként volt vizsga, meg táncfesztivál van, meg nagy éjszakai cikkírás. Meg fél kilenc is van, ami nem annyira jó, de ha muszáj, hát muszáj.

Haladjunk. Az van, hogy Jolie (az Angelina) és Pitt (az) ikreket várnak. És ilyenkor valamiért előkerül, hogy melyik médium szerzi meg legelőször a sztárok babáiról készült képeket. Mert nem mindegy, hogy ma vagy jövő héten. Javaslom, hogy most ne időzzünk a miérteken – nem mindegy, és kész. Az a nagy kérdés mára, hogy vajon az, hogy bemegy a fotós a frissen bővült családhoz, csinál egy-két fotót róluk, feltölti a kis laptopjára és átdobja a szerkesztőségbe gyors e-mailen, az mennyi pénz? De mégis? Tippre? Nagyjából, nagyzolva? Akár félvállról is! Csak egy szám. Állj meg, saccolj.

Kiötölted? Helyes. Még mielőtt rátérnék, azért megjegyezném, hogy ez csak a jelenlegi árfolyama a kölköknek, születésükig még rohamosan megugorhat. Egy keveset vissza is vehetsz belőle. Akkor.

Khm, 12.000.000$. Nem tudom ez így látható e. Megpróbálom forintba is: 2.000.000.000ft. Tizenkét millió dollár. Ha káromkodnék a blogomon, most aztán tuti (12 millió, azt a fűzfánfütyülő, jégenkopogó rézangyalát annak a hétszínű szitán keresztul szűrt sistergo ménkűnek, hogy szomorodna meg!)

Bár hozzá tartozik, hogy így sem lesz profitáló a dolog. Már rövidtávon sem, mert csak a szülés körüli macerát nagyjából 20 millió dollárra saccolják Jolie-ék. Mindegy, így megy ez. Mondjuk az Ocean's Eleven-ben minden agyafúrtsággal és leleményességgel nagyjából 150 millió dollárt raboltak. Az 11 fele, mint amennyit az ikrek kóstálnak, kábé. Persze az csak film, nincs sok köze a valósághoz. Látszik ez abból is, hogy ehhez képest Pitt csak elvesz egy közepes feletti nőt, csinál neki gyerekeket, és kész. Szigorúan csinálja. Pitt szigorú.

Az űrlap tetejAz űrlap alja

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr856315576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daoldin 2008.05.23. 11:00:33

apró, de lényeges javítás: 12 millió az a dollár, nem milliárd :o)

fuze 2008.05.23. 11:26:27

és ez Téged miért háborgat?

Truncus Cerebri 2008.05.23. 12:17:37

igen a számokkal van nekem is gondom. a többihez nem szólok hozzá.

Daoldin 2008.05.23. 13:38:23

ne hisztizz, csak szóltam egy hiba miatt, jóindulatból

Bazsi 2008.05.23. 14:55:15

Daoldin (1): Valóban, csúnya reggali elírás. Az utána lévő bekezdésben már helyesen írtam. Köszönöm, hogy szóltál. fuze: Erre most nincs konzekvens válaszom. TC: Miért nem? Daoldin (2): Szia Cs, - rájöttem! :) Sajnálom, ha úgy érzed, hogy "hisztisen" reagáltam legutóbb, csak érveltem, és sztem körültekintő is voltam, de vártam is, hogy építő vitává alakuljon esetleg. Ha nem lenne arcod, nem gondolnám jóindulatúnak, már a második megjegyzést. Továbbra is várom markáns véleményedet. Szeretnék hisztizni:) (viccen kívül)

Daoldin 2008.05.23. 15:33:36

a hisztizni nem neked szólt, hanem fuze-nak :o) akartam még írni az előzőhöz, csak nem volt időm, majd egyszer...

Bazsi 2008.05.23. 16:16:24

D: Jaa, de Fuze kommentje sztem nekem szólt, hogy miért háborgat h 12 millát kapnak egy-két babás fotóért - és nem a javításnak:) Ok, majd egyszer. (Mai cikk jó volt e?)

zs 2008.05.23. 16:43:56

hmm, micsoda káromkodás... ez, a szomorodna meg tetszik.

Zöldszemű 2008.05.23. 17:48:11

sokmindenre számítottam, ilyen témára nem...

emese ;) 2008.05.23. 22:49:34

Bazsi sose volt jó matekból:D Ájjjj ez a Jolie asszonyság meg a Pitt uraság ...fene jól megy nekik....kampányolhatnának is ezzel a NewBornBaby pictures cuccal ....minden esetre bizony háborogtat picit hogy a két embrió egyenkét többet keres mint én talán egész életemben. A kis sejtek akik mit se sejtenek.

Bazsi 2008.05.24. 01:25:32

zs: ;-) Zöldszemű: Ez negatív? :) emese: Talán? Majd szólj az első ezer milliónál:)

Zöldszemű 2008.05.24. 11:16:06

nem. csak meglepett ez a 'hálivúdi bulvár' vonal...

lolman 2008.06.02. 17:58:39

A kurva annyukat. mondjuk jobb ha odamegy a penz mint.. nemtom.. mint AKARHOVA MASHOVA!! persze jolie meg pritt osztja a penzt az ehezoknek szal tuti ebbol is kijon majd egy ket tura afrikaba. bocs az ekezet miatt. (ja es) (forintban)

lolman 2008.06.02. 17:59:34

ja es mit csinal ott az elso kep? mer az nem a jolie. vagy az most mind1?

Bazsi 2008.06.02. 18:42:15

lolman: 1. Kb:) 2. Nem Jolie. Nem nagyon látszik ilyen kicsiben, de a srác kezére rá van írva h cash only. Ez a párhuzam. (Persze csak tetszett a kép:D)

pankalin 2008.12.24. 00:23:51

Háborgásról tényleg nem szabad megfeledkezni, de nem ám :), egyébként megértem, hasonlóképpen kiakadtam. Persze Jolie kisasszony nyílván már el is adakozta a felét, na de akkor is.. olyan fényévnyi távolságra vagyunk mi ettől, behozhatatlanul. A tipp megvolt, bőven alatta futottam. Én azzal az összeggel is tökéletesen megelégednék, amit a fotós tett zsebre, kb 20 perces munkával ;) Az alsó kép állati (vadállati) :), a káromkodás aranyos, cifrás :)
süti beállítások módosítása