HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

A hét témája: SZIGET

2008.08.11. 00:23 c{o}ffee

Ma már írtam is, fáradt is vagyok. Viszont kedden megyek a Szigetre. Magyarország első fesztiváljára, kulturális eseményére, vagy úgy egyáltalán: eseményére. Így ez a hét megint lesz inkább az indexé, mint a blogomé (egyébként a baloldal mégsem volt akkora befektetés, nagyjából kutyát sem, ezért is: ma már csak kacat van). Egyeztetések alapján minden nap küldök anyagot. Még sosem voltam 1-2 napnál többet, viszont most aztán! Nem tervezek egész héten bulizni, sőt minden időmet sem akarom ott bent tölteni, és először még azt is ki kell próbálnom, hogy milyen egy hét cuccal, laptoppal, sátorral odáig elvergődni, de akárhogy is, azt hiszem, ez nem lehet egy rossz dolog.

UpDate: Ma beszéltük le. Holnap írok egy utazásos, hangulatképes cikket szerdára. Csütörtökön egyik kollégám Iron Maiden-es tudósítását lehet majd olvasni. Pénteken tőlem valamit. Aztán hétfőn is, végül kedden összefoglaló.
A bal oldalt is próbálom frissítgetni majd napi aktuális videókkal, cikkekkel - ha érdekel valakit, ha nem.

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr956315554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolman 2008.08.11. 00:30:38

nem barátom, ez egy k+rvajó dolog lesz. meglátod :)

Indira 2008.08.11. 07:19:54

Jó szórakozást! (Én megyek helyette gólyatáborba a Balatonhoz:) remélem az se lesz rosszabb)

Enkeli 2008.08.11. 14:52:24

Hajrá :)

Bazsi 2008.08.12. 01:04:37

Indira: Talán jobb is ;) Enkeli: Köszi :)

zom 2008.08.12. 11:09:29

Be there, do it. Baloldalról: nem akartam okoskodni, de engem igazolt az élet. Ne akarj portál lenni. A "nap vicces képe" nem helyettesíti a bejegyzést. Maradj blog.

pez 2008.08.13. 00:01:47

Baloldal: Nekem pár hete először is jó ötletnek tűnt, és azóta meg is erősítettél benne. A képek, idézetek, blogok, meg videók mindig jók, érdekesek (vagy szépek, viccesek, figyelemfelkeltőek, szóval foglalkozol vele sokat, látszik), a napi cikkekből nyilván inkább csak válogat, aki figyel, vagy megtalálja magától is a neki tetszőt merthátmégiscsak index... Ez inkább abból a szempontból érdekes, h Téged mi fogott meg, és Te miről gondolod azt, h Mézescsupron a helye, ha csak egy napig is. Az biztos, h ezekből semelyik nem helyettesít bejegyzést, együttes erővel sem, és ha ezek a dolgok mind az írásból vonnak el időt... hát akkor. Ha már Csupor, mégiscsak olvasni szeretünk a legjobban :) Maradj blog, kétszer akkora jobb, mint bal oldallal *-) És legyen szép heted!

Tilly 2008.08.13. 00:15:53

én döntöttem: innen figyelem majd a Szigetet:) azért mégis tetszik amit/ahogy alkotsz, ha ide bizom ezt a fontos eseményt:P

Bazsi 2008.08.13. 20:24:48

zom: Értelek. pez: Köszönöm. Próbálkozom még vele. Valószínűleg kevesebb cikkel, és kevesebb egynapos tartalommal. Még adok neki időt.. kifutásra, talán még be sem indult ;) Hogy elvesz-e. Persze, biztos elvesz, bár nem sajnálom, mert így még többet kell néznem, tájékozódnom, keresnem - és ez nem baj. Tilly: Azért örülök, hogy tetszik :) Ma felkerült az első cikk, de a kapkodásban nem küldtem el az egyik képet.. ami a lényeges befejezést adta volna.. de ráveszem a szerkesztőm, hogy utólag illessze be, és talán lesz ma BAL OLDALT plusz egy kép is :P

pez 2008.08.13. 23:30:23

A kép zseni. (mosolyog)

pankalin 2008.12.25. 19:26:54

Szigetes cikkekre elég élénken emlékszem jók lettek (h5), egyébként is jó volt őket olvasni, kb ezen csüngtem meg a kultúrház extrán, m én sajnos utolsó pillanatban mégsem.. de akik ott voltak mind megnyugattak: jamiroquai-ért nem volt értelme kisszivemnek facsarodnia képek vidámkodósak, igazi summertime hangulatuk van!
süti beállítások módosítása