HTML

mézescsupor

Friss topikok

  • ef: Ha soha életemben nem kapnék ennél szebbet, életemet akkor is nyugodt elégedettséggel tölthetném. ... (2011.08.04. 23:59) Mozdulat I.
  • ef: Vártam, de csak nem múlik el a múlt, köd előttem a réges-régi út, a fogaim közt réges-régi szó, né... (2011.08.04. 00:15) T
  • törökági: Ezen a hiperkarma koncerten én is ott voltam. :) lassan 4 éve. :) (2011.01.05. 09:09) cicás
  • splendiddresses: splendiddresses splendiddresses (2010.08.01. 14:37) Boldog születésnapot! (I.)
  • americancolors: americancolors americancolors (2010.07.31. 23:13) Háborog III. (Kinder)

Címkék

A hét témája: Balaton Sound

2008.07.07. 17:56 c{o}ffee



Döcögős teszt hét után, csonka fesztiválos. Csütörtök reggel tiplizek Zamárdiba, viszont nagy eséllyel minden nap küldök egy anyagot Indexre – az olyan mintha minden nap írnék, az jó, nem? Lehetőségekhez mérten próbálom linkelni is bal oldalra, különben meg nézzétek az oldalt.

Hogy a sok közül miért a Sound? Hát… mert erre kaptunk jegyet. Különben a Voltra akkreditáltunk, és különben (valamiért) elutasítottak. De különben egyre kevésbé bánom, hogy utólag kellett köröket futnom, határidő után, satöbbi, hogy megkapjuk a két jegyet. Voltról leginkább azt mesélik, hogy piáláson és koncertek hallgatásán kívül nem nagyon lehetett mást csinálni, ami azért szomorú Magyarország hivatalosan is második fesztiváljától. Meg, hogy első nap délben már nem volt sátorhely. Illetve, hogy a Cypress Hill rohadt nagy playback volt, és az árak röhejesek. Persze biztos Sound-on is azok lesznek, és majd biztos írok is felháborodásomban, de legalább a Heinekent kapjuk majd ötszáz forintért, és nem a Sopronit (ráadásul a Heineken marketing teljesen mókás).

És talán a Fatboy sem lesz tátogós. Nem mintha az előadók felét is ismerném akár, de ettől függetlenül bízom benne. Majd csobbanunk nagyokat, zsonglőrködünk a vízparton, leadjuk a kilókat DnB-re, sisázunk chill-out-ra, és keressük negyven fokban a wifit, hogy elérjenek Veszprémig a másnapos körmondatok.

Írni én, fotózni Szabó Tamás (avagy LoLMaN) barátom fog.

Mindenkinek szép hetet. (És aki jön, jelezze!)

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://straubbazsi-archiv.blog.hu/api/trackback/id/tr116315562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lolman 2008.07.07. 18:23:19

Várom a dolgot. Szerintem sokkal jobb lesz mint Volt volt. De még annál is mint amilyen tavaly volt. Volt-volt-volt. Lol-volt. Esőben ülni a filó-sisa-autcsilla sátorban. :D (amúgy alap hogy lolman-ként fogok már bekerülni a történelem könyvekbe)

Bazsi 2008.07.07. 18:26:16

Ja jó lesz (nagyon remélem). A filó-sisa-autcsilla régebben volt. (:D:D magad ástad..)

Zöldszemű 2008.07.08. 06:33:40

Hát, szerintem a BS sokkal drágább lesz. És ott még azt se nagyon tudja az ember megcsinálni, hogy "na, lemegyek a városba, beülök valami borpincébe, ahol fillérekért borozom, és eszem valamit", mert Balaton, és az alapjáraton is nagyon drága. (mellesleg egy korsó soproni "csak" 300 HUF volt) (Ja, és Volton is lehetett mást csinálni. Pl a városban voltak színházi előadások, amik ha jól tudom teltházasok voltak. Meg voltak olyan kiállítások, amikre a fesztiválozók féláron mehettek be. Persze tény, hogy nem dugták bele az emberek szájába, hanem mozdulni kellett érte.) Mondjuk most már Volt is olyan, mint Sziget. Lépni sem lehet. És ez rossz. Kíváncsi leszek, milyen lesz a Sound. Majd elhiszem, amiket írsz, mert nekem nincs ennyi pénzem :)

Bazsi 2008.07.08. 12:22:29

Zöld: Nekem azt mondták a dobozos 450, a korsó 420 volt. Tömény 800tól, Gyros szintén, szelet pizza vmi 600. Zamárdival kapcsolatban csak két évvel ezelötből tudok kiindulni, ott is volt olcsó étterem, olcsó kisbolt, satöbbi. És Siófok is ott van közel - nem mintha színházba vagy borpincébe akarnék menni, mikor ott a part. Aki egy napra ment Voltra, az szintén nem megy a városba.. inkább csak azt veszi észre h ott nem tud mást csinálni. És az árak sztem jobban függenek attól, h a Volt Volt, a Sound meg Sound, bár én azt tippelem h kb ugyanaz lesz. De majd kiderül.

Zöldszemű 2008.07.08. 12:37:45

na akkor én nagyon ügyesen csináltam. nekem a dobozos 420 a csapolt 300 a gyros asszem 700 körül, a pizzaszelet meg 420 volt. töményet nem ittam, de ismerős azt mondta, hogy a mézespálinkát valami 600 körül vette. a szinházasdit nem a Sound miatt mondtam. mert nyílván ott ott van a part. csak arra mondtam, hogy Volton nem lehetett semmi mást se csinálni mint inni meg koncertet nézni. aki meg egy napra megy fesztiválozni, az nézzen koncertet. ha meg mást akar csinálni, akkor ne fesztiválra menjen egy napra, hanem mást csinálni :);)

Bazsi 2008.07.08. 12:42:38

Zöld: Igen, akkor te ügyes voltál:) Értettem, h miért írtad, de ki az aki színházba megy egy fesztiválról. Ezt nem értettem, és ez nem csak a part vonatkozásában. De majd lehet pakolok zakót, nyakkendőt, hátha ;-) A féláras kiállítás az mondjuk ok.

Zöldszemű 2008.07.08. 13:34:26

Nem zakós nyakkendős dolog volt szerintem:) Amúgy milyen egyéb programokra gondolsz? Civil szervezetek? Voltak. Hülye játékok? Azok is, és még ingyen sört is kaptál. Vizipipázni akartál de nem vittél magaddal? Volt teázós sátor ahol bérelhettél. Bicaj? azt is bérbe vehettél. Valami vizeset szeretnél? volt habos, vizes, fürdőruhás csajokkal teli BodyWash. (Persze Balcsival nem veszi fel a versenyt.) Adrenalin? Vagy csak simán meguntad az életed? Voltak gumiköteles halálugrásos csodák is. Úgyhogy nem volt ez olyan egyhangú ám, csak nyitott szemmel kellett járni. :):)

Bazsi 2008.07.08. 13:52:48

Zöld: Erősen emócionálisan állsz ehhez a kérdéshez, úgy látom:) Én meg csak arra támaszkodtam, amit mások mondtak. Nem vagyok vitapartner úgy, hogy ott sem voltam. :)

lolman 2008.07.08. 18:24:43

Zöld: Én most csak egy napra voltam lent, és annyira nem éreztem jól magam hogy hazajöttem. Ehhez hozzátartozik persze hogy kistesómmal és apukámmal voltam, és akárhogyan is nézzük, nekik Semmit nem nyújtott a Volt. Voltak ők szigeten is és egész nap jól érezték magukat, csináltak mindent és sosem unták magukat (sőt egy nap alatt még csak körbe sem tudták járni) Ha jól számolom 1 ezer forintal drágább 1 nap a szigeten. Na most ehhez képest no comment. Zenében pedig csak simán nem érintett meg egyik fellépő sem, ez persze mellékes mert teljesen szubjektív ( bár azért én igen csak zenezabálónak tartom magam, és eddig még nem volt egy olyan fesztivál sem amin semmi se érdekelt volna). (oké... offspring meg manu chao talán.)

pez 2008.07.09. 00:24:38

közbeszólok, mert idén úgysem vagyok fesztiválarc... a mai lufis videó, az mennyire jóóó! :)

zs 2008.07.09. 09:55:33

volton lehetett sopronban a szökőkútban strandolni. na az egy jó móka. kicsik és nagyok is élvezik.:D

zs 2008.07.09. 09:58:51

ja, massive attack meg gentleman koncerten helyettem is;)

Bazsi 2008.07.09. 11:20:13

lolman: Hát igen, ez a lol, h hazajöttetek :L pez: Aranyos vagy :) zs: Helyetted is, hát jó:). Hát jó:(

oszika 2008.07.10. 20:34:53

Bazsibá, nem vinnél le minket is egy kicsit? Titokban? Nem eszünk sokat!

Elzsé 2008.07.11. 00:01:39

Jazz fesztivál Füreden?! :O

Zöldszemű 2008.07.11. 13:44:33

lolman: Én meg Szigetből ábrándultam ki két év alatt. Idén már szerintem ki sem megyek. A napijegy lehet, hogy csak egy ezressel drágább, nem tudom. Én a fesztiválokat hetijeggyel szoktam látogatni. A zene meg izlés kérdése. Én sokmindent találtam ami érdekelt, és jó is volt.

Bazsi 2008.07.11. 17:10:48

Oszika: Sajnos késő Oszika. De esetleg picit nyúljatok bele Papi bukszájába, taxi elhoz, megvárlak titeket a pályaudvaron;) Elzsé: Ezt most így innen nem tudom. ;)

pankalin 2008.12.25. 00:51:37

Olyan furi télen, szakadó hóesésben(!!!) ilyen képet látni, és nyári beszámolót olvasni, kb. mint a szekrény alján karácsonyfa díszekkel teli dobozok alatt kicsit szamárfüles balatoni képeslapot találni :) Van egy bekezdés, ami bazsi kvint esszencia lett :) és talán.. kezdetű Úgy látom kommenteket is szerzett bőven a bejegyzés ;)
süti beállítások módosítása